Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
OlleR skrev:Vi blir måååånga här uppe i skellefteå i vinter! Det går något som kallas is-RM (om jag förstått rätt), men där skare tydligen va så kinkigt att man måste åka på nya finndubb hela tiden, och det har då inte jag råd medSen är jag lite vurpbenägen och vill inte hamna under dom där finndubben...
Mr_Mike skrev:betar det inte alls bra med enduro dubb eller??? Har kollat på sådana däck nämligen, behöver ju inte dubba om så j---a ofta då...
///Micke
jesseboy skrev:Endurodubb bettar hyfsat, men man kör ständigt på sladd och spinn.
Finndubb på blankis är helt sjukt, går att lägga ned tills styret tar i.
Men ta inte finndubb utanför isen bara...![]()
Jag har sånna te salu, men ni verkar vara flera som är sugna på dem, så det blir väl högstbjudande då ;D. Funkar om du har 4.25" bak, 5" tror jag knappast vill...TjReal skrev:Finns det dubbade 17" däck, har för mig att jag sett nån bild på såna nånstans.. Har inga endurofälgar till i vinter nämligen om jag inte vinner på lotto dvs![]()
Att köra med endurodubb är som att köra på en grusväg med någorlunda fint grus typ. Att köra med finndubb är som att köra på asfalt, kanske ännu bättre.Mr_Mike skrev:betar det inte alls bra med enduro dubb eller??? Har kollat på sådana däck nämligen, behöver ju inte dubba om så j---a ofta då...
///Micke
Vad kostade det där bakdäcket?rejser skrev:Bara att ta fram skruvdragaren grabbs![]()
OlleR skrev:Vad kostade det där bakdäcket?
Mr_Mike skrev:Hur många åker på is under vintern????
Borde ju gå att anordna lite tävlingar på is!!!!
Tänkte jag skulle prova den kommande vintern och se ser ju skit roligt ut alltså!!!
///Micke
rejser skrev:dryga femhundringen totalt.
Här är en annan variant på en R6a
Garanterat SKITKUL
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |