iranier kan dom med..

• Thread starter Thread starter R2
  • Start date Start date

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
jamen jo de e klart dom kan, men inte ofta man ser

[YOUTUBE-ID]xaHttOeoeYI[/YOUTUBE-ID]

untz untz untz lets party untz untz

Allvarligt 5:25 in gör han ett trick som fan bräcker det mesta jag sett! :yoparty

Last edited:
Utan pojkvännen därbak skulle han väl aldrig få upp framhjulet....:D
Edit...nu körde han visst solo också...satan va duktig han var!:yoparty

irans svar på Gxxxt-rider :tummenupp

Duktig Kille!!!

Nu är det såhär att i Iran så är det strikt förbjudet för "vanligt" folk att äga motorcyklar som har över 250 kubik. Alla hojar man ser ute på gatorna är 125:or och 250cc. De som har mc med större kubik är poliser och militärer.
dessuto så är det förbjudet att ha hjälm på sig, hur otroligt de må än låta. Anledningen är att ifall man begår ett brott så vill polisen kunna känna igen föraren direkt och inte bara gå på regnummret...

Hur som helst, tänk vad han kunde göra med en modern 750 eller 1000 kubikare! :yoparty

//Dio

hans polare håller knappt i sig :näsblod

Grymt skillad kille!

Lite dåligt med stoppies och endos men det kan ju bli lite klurigt då det såg ut som han hade trumbroms....:rolleyes:

Haha jävligt duktig kille :)

Är från Iran ursprungligen, anledningen varför de förbjöd hojar större än 250cc är för det vart för många "terrorister/rebeller" som ville göra uppror kom åkade på storhojar och sköt vilt mot folk och snabbt försvann. Detta är en anledning varför de inte vill att man har hjälm heller.

visabild.php

Last edited:
Det är väl ingen konst att göra trix med en hoj som inte är större än en moppe. Liten och lätt hoj är så förbaskat lättare att trixa med jämfört med en större hoj.

Imponerad! NEJ!:arsele

WTF!:va
Sjukaste jag sett på länge. Grymt duktig kille. Inga dåliga farter heller för en 4-takts 125:a på slangen.

Hur skön som helst, har inte sett ngt liknande...6.33 in i filmen..

Han måste ju få ligga hur mycket som helst..ha ha...

spam: Kan inte du lägga upp en film där du gör dessa tricks på en 125:a? snälla! bara så vi får se! :)

Fixar det så fort jag får tag i en hoj i samma storlek och vädret tillåter lite tuffare körning.
Rädd att det kan dröja till nästa vår, men jag ska göra det.

Back