iranier kan dom med..

• Thread starter Thread starter R2
  • Start date Start date
Duktig Kille!!!

Nu är det såhär att i Iran så är det strikt förbjudet för "vanligt" folk att äga motorcyklar som har över 250 kubik. Alla hojar man ser ute på gatorna är 125:or och 250cc. De som har mc med större kubik är poliser och militärer.
dessuto så är det förbjudet att ha hjälm på sig, hur otroligt de må än låta. Anledningen är att ifall man begår ett brott så vill polisen kunna känna igen föraren direkt och inte bara gå på regnummret...

Hur som helst, tänk vad han kunde göra med en modern 750 eller 1000 kubikare! :yoparty

//Dio
då är en Kawwa 250cc (den nya som kom iår eller förra året lite sporthoj) rätt poppis där nere?

Palla förklara varför de förbjöd mc större än 250 cc och få det att framstå som om det finns logik i landet. Världens största terrorfinansierande land det är vad det är :)

Lite OT men !

Terrorfinansiering och statsterror är vad iran ägnar sig åt på heltid. Terrorstat som i dagens läge får hjälp av USA att bekämpa frihetskämpar....
:huvet

Palla förklara varför de förbjöd mc större än 250 cc och få det att framstå som om det finns logik i landet. Världens största terrorfinansierande land det är vad det är :)

Är man arbetslös och inte har annat att göra på dagarna än att köra 125:a så klart man lär sig ett och annat

Ja jag pallade, palla med ditt inlägg :tungan
Mina morbröder körde BMW k1200 eller vad den heter när de va yngre. Så de förklarade detta för mig. Nu mera bor vi i Sverige o brassar helevete :yoparty sen att landet är skit och hela baletten håller jag med om. Varför tror du min familj flyttade till Sverige?

Haha arbetslös har inget med saken att göra, finns arbetslösa i swe också men inte fan får de hans skills :pannkyss

då är en Kawwa 250cc (den nya som kom iår eller förra året lite sporthoj) rätt poppis där nere?

Jo, fast problemet i Iran är att utländska fordon som inte är serieproducerat i landet (under licens såklart) kostar hur mycket som helst och det är inte många som har råd att köpa de. Dessutom är det mer eller mindre förbjudet att importera dessa fordon till landet om man nu inte är en poilitiker, inflytelserik affärsman osv...

//Dio

Är man arbetslös och inte har annat att göra på dagarna än att köra 125:a så klart man lär sig ett och annat

Dé märks ju att du é uppväxt med fördomar istället för att lära dig ett och annat

• Gilla
Reaktioner: 666
Ja, det är löjligt att tro att de skall vara sämre på sådant, trots sämre utgångsmaterial..

Han är ju onekligen

Grym.

Ingen annan som la märke till resterande trafik på vägen??
Blåljusen som drar förbi i vänsterfil, högerblinkande bilar som svänger vänster i filerna:) o.s.v fördjävla skönt, ungefär som att köra hoj i södra europa.
/Per

go DISCO DISCO DISCO ahah

finns duktiga hoj åkare runt hela världen!
killen är 100% disco och duktig på sin mc

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...