Iran blir parkeringsplats?

• Thread starter Thread starter manneman
  • Start date Start date
Lycka till!
Två Israeliska båtar kan nog göra med det kuperade och bergiga Iran det USA misslyckades att göra med den, en fjärdedel så stora och platta sandlådan Irak. :D

försök att göra Iran till en parkeringplats ska ni se hur de förvandlar ett par länder som inte sett värre grejer än ilandsproblem till ett helvete.

Säger inte det för jag själv kommer från Iran och tar det i försvar utan deras försvarsmakt är ganska mäktig och männskliga känslor för "fiender" har de inte när de inte ens bryr sig om sitt folk.

försök att göra Iran till en parkeringplats ska ni se hur de förvandlar ett par länder som inte sett värre grejer än ilandsproblem till ett helvete.
Det skulle inte vara några problem att förvandla Iran till en parkeringsplats. Det skulle dessutom kunna gå ganska snabbt. Problemet för Israel är ju bara att världssamfundet och diverse ensidiga människorättsorganisationer alltid lägger näsan i blöt.

Tror nog att israelerna har så pass mycket vett i skallen att de inte provocerar fram ett krig med Iran. Men, man vet aldrig.

Det skulle inte vara några problem att förvandla Iran till en parkeringsplats. Det skulle dessutom kunna gå ganska snabbt. Problemet för Israel är ju bara att världssamfundet och diverse ensidiga människorättsorganisationer alltid lägger näsan i blöt.

Har du ens aning om hur Iran ser ut? eller vet vad de har för försvarsmakt? tror inte många vet hur starka de är.....de har alltid kämpat för att ha en stark försvar då det alltid funnit "hot" uteifrån.

Så jämför inte det med sverige som redan är 2/3 delar parkeringsplats.

Har du ens aning om hur Iran ser ut? eller vet vad de har för försvarsmakt? tror inte många vet hur starka de är.....de har alltid kämpat för att ha en stark försvar då det alltid funnit "hot" uteifrån.
Det spelar ingen roll hur många de är eftersom det är en fråga om vapenmakt. Nu kommer det ju aldrig att ske av tidigare nämnda skäl, men i teorin skulle Israel kunna göra slut på Iran medan man pillar sig i naveln.

Det spelar ingen roll hur många de är eftersom det är en fråga om vapenmakt. Nu kommer det ju aldrig att ske av tidigare nämnda skäl, men i teorin skulle Israel kunna göra slut på Iran medan man pillar sig i naveln.

Israel klarar ju inte att hålla ordning i sitt land. Hur skulle de klara Iran?

Israel klarar ju inte att hålla ordning i sitt land. Hur skulle de klara Iran?

En nukleär laddning på "egen" mark är tämligen kontraproduktivt...

Teller-Ulam konstruktioner på några megaton kan nog orsaka tillräcklig effekt för att göra parkeringsplats, av rätt mycket..

En nukleär laddning på "egen" mark är tämligen kontraproduktivt...

Teller-Ulam konstruktioner på några megaton kan nog orsaka tillräcklig effekt för att göra parkeringsplats, av rätt mycket..

Kärnvapen fungerar så länge man inte använder dem. De politiska och ekonomiska konsekvenserna talar emot.

visst irans försvar har bara automatvapen och kniv att försvara sig med. jag skiter i iran, de får gärna slakta hela skiten så dessa jävla idioter försvinner så landet blir fritt......men då dör alla mina nära och kära så det vill jag inte. men speculera ni så håller jag mig utanför....bara ganska kul hur ni sitter här och antar saker som om ni spelar red-alert på datorn.

visst irans försvar har bara automatvapen och kniv att försvara sig med. jag skiter i iran, de får gärna slakta hela skiten så dessa jävla idioter försvinner så landet blir fritt......men då dör alla mina nära och kära så det vill jag inte. men speculera ni så håller jag mig utanför....bara ganska kul hur ni sitter här och antar saker som om ni spelar red-alert på datorn.

Det är faktiskt generals vi spelar!

visst irans försvar har bara automatvapen och kniv att försvara sig med. jag skiter i iran, de får gärna slakta hela skiten så dessa jävla idioter försvinner så landet blir fritt......men då dör alla mina nära och kära så det vill jag inte. .

Stort problem. Det finns bevisligen ett stort motstånd av vettiga människor som protesterar vilt trots att de bokstavligen riskerar livet både för sig själva och sin släkt. Man måste använda dessa när det gäller att slakta regimen och dess idiotiska anhängare.

Men att det finns både en och två planer hos Israel att wipe:a Iran kan du nog räkna med. Får hoppas Mossad istället med några riktade lönnmord kan få regimen att vackla.

Edit: Kommer inte in på den där länken eller ynetnews alls. Har såssarna spärrat sidan för att den är från Israel?

Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back