Ir bastu. Nån som har en, eller har testat?

Jag är i götet ons-fre v.25, nu djävulen ska kebabgrillen testas! Får man ta med öl månntro? :va

Du får väl köra "Trocadero-tricket"

Köp hem några Trocadero och några öl av valfri sort (med annonym kork), blöt loss och skifta ettiketter, sälj Trockaderon med Öl ettiketterna till fjortisar eller drick dom i bilen på väg till jobbet, folk pekar så kul vid rödljusen, sen blir du säkert stoppad av polisen också.

Ölen med trocaderoettiketter tar du med dig till bastuprovningen.

Ja men helt seriöst så tror jag lite på det där med ir..
det verkar skönt och enkelt på nått sätt.
sen att man dör om 15år pga strålning är ju en annan femma.

Lägg gärna upp lite bilder och mer info om du installerar en IR-bastu då jag själv ska bygga relax och funderar då på IR istället för sedvanligt aggregat.

Ska ta lite bilder när det bär av. Nu är det ett stort dike genom halva källaren efter två dagars bilande av betong :brinnerup

Ska ta lite bilder när det bär av. Nu är det ett stort dike genom halva källaren efter två dagars bilande av betong :brinnerup

Ahh, visst är det underbart men såna byggbilder är också kul, alltid uppmuntrande att se andras misär :D

Jag sitter själv och bävar inför den dagen jag drar igång med källaren då det är 90kvm som ska bilas upp och sen gräver jag minst 40cm, byter resterande stammar, stagar sulan, dränerar osv. Min lycka är dock att jag har garageport ned i källaren så jag kommer in med både grävare och bilmaskin och minidumper :banana

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka