iPhone-tråden

Tyckte jag såg ngt om att en JB finns till 8.4.1/9.0 nu men att den inte släpps förrän OS 9 går live.

Jaha, i morgon släpps den nya iPhone SE på fyra tum och med samma specar som 6S, förutom 3D-touch.
Jag ska köpa den för formatets skull, nån mer som funderar på en mindre?

Jaha, i morgon släpps den nya iPhone SE på fyra tum och med samma specar som 6S, förutom 3D-touch.
Jag ska köpa den för formatets skull, nån mer som funderar på en mindre?

Höll ut till December innan jag köpte en 6S. Använde en 4S med stjärnspräckt glas ett par månader i väntan på att man skulle släppa en mindre modell. Föredrog det lilla formatet och gör det fortfarande, men kunde inte med mig att köpa en 5S. Jag hade köpt en SE om den funnits när jag köpte min utan tvekan.

Lurar också på en SE. Känns surt att köpa en lur som blir omkörd om några månader av en 7:a, men jag kommer inte överens med storleken på min 6:a som jag har som jobblur. Föredrar att använda min privata 5:a eftersom den är då mycket enklare att köra med en hand.

Jag köpte en iPhone SE och är supernöjd.
Betalar endast 40:- per månad /24 månader så telefonen slutar på 960:-
Woop woop

När gissar ni att 7an dyker upp?

Jag har 5S och är sugen på en SE. Min har blivit slö i användningen. Fler som upplevt det med 5S?

Känns inte iPhone lite passé 2016?
Hela Apple är ju på dekis.
Menar du att det inte kommer några revolutionerande nyheter?
Jag brukar skifta till Android ibland, men ramlar alltid tillbaka till iPhone av någon anledning.
Körde Samsung senast och imponerades av skärmen, kameran och ljudkvalitén på samtal, något jag stör mig på hos iPhone, det låter stundtals väldigt burkigt.
Det jag gillar hos iPhone är enkelheten, stabiliteten och uppdateringar av OS:et.
Det som stör mig hos Android är bloatware, buggigheten, hängningarna, och att man måste välja rätt fabrikat för att EVENTUELLT få senaste uppdateringen av OS:et.
En iPhone knakar inte när man klämmer på den, skärmen blir inte rosa när man sänker ljusstyrkan max, och den har ingen glappande micro-usb.

För övrigt tycker jag Android är helt ok, förutom att ikonerna har helt olika format och form och vissa ser ut som från en teckningstävling på dagis.

Du får gärna rekommendera en riktigt bra Android-lur åt mig, jag är inte låst av Apples produkter, men sett till tidigare släpp av t.ex Samsung så verkar det mesta vara dagsländor.
Jag gillar nya Galaxy S7 och skulle ha en redan om jag visste att den var stabil och inte behöver åka in och ut på rep. (läs på www.swedroid.se)

Upplys mig Starstriker.

Jag brukar skifta till Android ibland, men ramlar alltid tillbaka till iPhone av någon anledning.
Körde Samsung senast och imponerades av skärmen, kameran och ljudkvalitén på samtal, något jag stör mig på hos iPhone, det låter stundtals väldigt burkigt.
Det jag gillar hos iPhone är enkelheten, stabiliteten och uppdateringar av OS:et.
Det som stör mig hos Android är bloatware, buggigheten, hängningarna, och att man måste välja rätt fabrikat för att EVENTUELLT få senaste uppdateringen av OS:et.
En iPhone knakar inte när man klämmer på den, skärmen blir inte rosa när man sänker ljusstyrkan max, och den har ingen glappande micro-usb.

För övrigt tycker jag Android är helt ok, förutom att ikonerna har helt olika format och form och vissa ser ut som från en teckningstävling på dagis.

Du får gärna rekommendera en riktigt bra Android-lur åt mig, jag är inte låst av Apples produkter, men sett till tidigare släpp av t.ex Samsung så verkar det mesta vara dagsländor.
Jag gillar nya Galaxy S7 och skulle ha en redan om jag visste att den var stabil och inte behöver åka in och ut på rep. (läs på www.swedroid.se)

Upplys mig Starstriker.

Jag har en iPhone 6 i jobbet och en Sony Z3 privat. Sonyn är bättre på precis allt trots att den är flera år gammal - utom OS, där är naturligtvis iOS en helt annan sak... även om Sonys androidtillämpning är riktigt bra. Hade tidigare diverse Samsunglurar men de är inte alls lika bra som Sony.

såärebara:krama

- - - Updated - - -

Upplys mig Starstriker.

Jag har en iPhone 6 i jobbet och en Sony Z3 privat. Sonyn är bättre på precis allt trots att den är flera år gammal - utom OS, där är naturligtvis iOS en helt annan sak... även om Sonys androidtillämpning är riktigt bra. Hade tidigare diverse Samsunglurar men de är inte alls lika bra som Sony.

såärebara:krama

Det jag gillar med iPhone SE är att den har utseendet som 5:an men tekniken av en 6:a.
Gillar inte utseendet/skalet på 6:an så denna passar mig perfekt.
Har en samsung i jobbet men jag totalt avskyr allt med den.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon