Skorpan
Guest
den blonda grejjen hälsar tbx (du skulle sett hennes min när hon läste det)Mookie skrev:Hälsa hon den där blonda grejen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
den blonda grejjen hälsar tbx (du skulle sett hennes min när hon läste det)Mookie skrev:Hälsa hon den där blonda grejen.
Skorpan skrev:den blonda grejjen hälsar tbx (du skulle sett hennes min när hon läste det)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IRON MAN skrev:Menar du miss Pripps, som du hade kort på på kylskåpet![]()
Skorpan skrev:(det har jag redan fått faaaan för)
![]()
![]()
![]()
Skorpan skrev:den blonda grejjen hälsar tbx (du skulle sett hennes min när hon läste det)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAHAHAHAHAHHAHA får inget syre härMookie skrev:Jag får väl en blomkruka i huvvet när jag träffar henne nästa gång.
Känner till hur det är med dom där danskarna jag.![]()
glemmy skrev:jag och en kompis är gärna med.
skicka ett sms eller något liknande när det drar ihop sig!
0732482298
vi har var sin 14e
Coola Ola skrev:Skorpan!! Fixa nåt föffan! Fixar du inte ett ställe att åka på kommer vi hem till dig och rejsar i ditt vardagsrum....![]()
gör du så,jag är inte hemma ändå o just nu finns det 10 snickare i min lya som tar hand om dej dåCoola Ola skrev:Problemet nu är att hitta nånstans att åka...![]()
MEN JAG ÄR SÅ JÄVLA SUGEN PÅ ATT KÖRA NU!!! Har inte kört med minin på två veckor (och det var en fyllekörning runt kvarteret när jag hade fest....)
Skorpan!! Fixa nåt föffan! Fixar du inte ett ställe att åka på kommer vi hem till dig och rejsar i ditt vardagsrum....![]()
måste bara lyfta upp denna liteMookie skrev:Jag får väl en blomkruka i huvvet när jag träffar henne nästa gång.
Känner till hur det är med dom där danskarna jag.![]()
Skorpan skrev:måste bara lyfta upp denna lite
mookie o iron man: hon kontrar o hotar med o regga sej här på forumet o ge igen
nu har ni väckt den sovande björnen...![]()
![]()
![]()
![]()
Mookie skrev:Chamlers har en förening som verkar för att vi ska ge tillbaka skåne till Danmark?
Dom samlas vid skånska gränsen ett par gånger var år och sliter i sitt anletes svett för att spetta loss skåne från fastlandet så det ska gå att putta tillbaka åbäket dit där det hör hemma.![]()
Hultan skrev:Where do i sign up?![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT