Intresselista för minimoto körningar i GBG

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
liljekvist skrev:
Jo jag snacka med mathias på Superbike. Han sa att prippslokalerna ute vid hans affär står tomma! Dom är ju skit bra till detta :)

Det låter som en jäkligt bra idé att spinna vidare på!! Försök att ta reda på mer om du kan :)
 

liljekvist

www.mxwheel.se
Gick med
25 Jun 2003
Ort
Lödöse
Hoj
flera
bebbe skrev:
Det låter som en jäkligt bra idé att spinna vidare på!! Försök att ta reda på mer om du kan :)


Jag vet inget mer då jag inte har en aning om vem som äger dom nu? Vet bara att mathias inte släpper någon info då han vill ha det försigsjälv och tjäna en slant på alla som kör där sen....
Är det ingen som bor/ jobbar på högsbo som kan höra sig för?

Själv jobbar man nästan i Borås och bor i Älvängen :huvet
 

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
liljekvist skrev:
Jag vet inget mer då jag inte har en aning om vem som äger dom nu? Vet bara att mathias inte släpper någon info då han vill ha det försigsjälv och tjäna en slant på alla som kör där sen....
Är det ingen som bor/ jobbar på högsbo som kan höra sig för?

Själv jobbar man nästan i Borås och bor i Älvängen :huvet

Han får gärna hålla i det och tjäna en hacka. Då slipper en annan :D Frågan är bara om det verkligen finns pengar att tjäna på det :rolleyes: Men om han skall göra någonting så får man hoppas att det blir snart!!
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Finns det några smidda planer på att köra nåt till helgen?

jo, jag vet att de har snöt och det ska komma regn...men inomhus, Hultan, är det utomhus på den där plätten du har pratat om, o så var de väl nåt p-garage i Mdl?

Ös på med bra föslag!

Edit: stafvel
 
Last edited:

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Mark skrev:
Finns det några smidda planer på att köra nåt till helgen?

jo, jag vet att de har snöt och det ska komma regn...men inomhus, Hultan, är det utomhus på den där plättan du har pratat om, o så var de väl nåt p-garage i Mdl?

Ös på med bra föslag!

Plättan?

Jag måste få gasa av mig i helgen, vart kan vi köra? Jag har inte en aning.
 

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
bebbe skrev:
Det får bli ett p-däck någonstans. Men var :va

Det finns ett p-däck i Gårda som rent teoretiskt skulle kunna funka, ligger utmed E6 så det är kanske ok att väsnas där? Frågan är också om det är tomt på helgerna?
 

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
Mookie skrev:
Det finns ett p-däck i Gårda som rent teoretiskt skulle kunna funka, ligger utmed E6 så det är kanske ok att väsnas där? Frågan är också om det är tomt på helgerna?

Det får väl helt enkelt bli till att åka runt och kolla :)
 

IRON MAN

Daniel-#99 Rookie600
Gick med
24 Mar 2003
Ort
GÖTEBORG
Hoj
R6 SuperSport
Ingen som vet ett bra ställe att åka på??Helgen är snart här och då skall det åkas.Jag missade ju förra veckan, så nu är man bra sugen :squid
 

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Jag har funderat lite.

Det finns ett P-däck ute vid stig center, det ligger utmed E6:an och mitt i ett industriområde. Det borde vara ok att väsnas där men jag vet inte hur det är med aktivitet där under helgerna.


Sedan så ligger det ju ett par P-däck i fiskhamnen, utmed Oskarsleden så de boende som bor på andra sidan leden borde vara tillräckligt ljudisolerade. Frågan är bara om vi kommer in eller om det är låsta portar/bommar?


Någon som har möjlighet att svänga förbi i fiskhamnen ikväll och undersöka?
 

Skorpan

Guest
Mookie skrev:
Jag har funderat lite.

Det finns ett P-däck ute vid stig center, det ligger utmed E6:an och mitt i ett industriområde. Det borde vara ok att väsnas där men jag vet inte hur det är med aktivitet där under helgerna.


Sedan så ligger det ju ett par P-däck i fiskhamnen, utmed Oskarsleden så de boende som bor på andra sidan leden borde vara tillräckligt ljudisolerade. Frågan är bara om vi kommer in eller om det är låsta portar/bommar?


Någon som har möjlighet att svänga förbi i fiskhamnen ikväll och undersöka?
det är bara värmen som saknas då
vi får ta med brudarna (dom som har) så får dom göra upp en brasa så det blir varmt så kan dom passa på o grilla korv till oss oxå efter körningen :tummenupp :)
 

Snake

Nu på fyra hjul och 1/4 av effekten...
Gick med
1 Nov 2003
Ort
Nödinge
Hoj
vw-buss tilldenna sommar...
Jag är på att hyra hall när/om det blir av. Jävligt kallt ute... :4skrika
 

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Skorpan skrev:
det är bara värmen som saknas då
vi får ta med brudarna (dom som har) så får dom göra upp en brasa så det blir varmt så kan dom passa på o grilla korv till oss oxå efter körningen :tummenupp :)


:D

Bra idé!

Är inte du i Hbg?
 

Coola Ola

Guest
Mookie skrev:
Jag har funderat lite.

Det finns ett P-däck ute vid stig center, det ligger utmed E6:an och mitt i ett industriområde. Det borde vara ok att väsnas där men jag vet inte hur det är med aktivitet där under helgerna.


Sedan så ligger det ju ett par P-däck i fiskhamnen, utmed Oskarsleden så de boende som bor på andra sidan leden borde vara tillräckligt ljudisolerade. Frågan är bara om vi kommer in eller om det är låsta portar/bommar?


Någon som har möjlighet att svänga förbi i fiskhamnen ikväll och undersöka?

Har kollat upp detta och det ena är låst och det andra är dels till hälften öppet och dels alldeles för litet.
 

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Coola Ola skrev:
Har kollat upp detta och det ena är låst och det andra är dels till hälften öppet och dels alldeles för litet.


Tack för infon. Då vet vi att fiskhamnen inte är något alternativ.

:tummenupp

Fler förslag?
 

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Skorpan skrev:
jo,men det kommer fler helger ju :tummenupp

Var helt övertygad om det. Jag har fixat lite med min hoj så börjar det lira riktigt bra. HÄR SKA KÖRAS!


Hälsa hon den där blonda grejen.
 

Skorpan

Guest
Mookie skrev:
Var helt övertygad om det. Jag har fixat lite med min hoj så börjar det lira riktigt bra. HÄR SKA KÖRAS!


Hälsa hon den där blonda grejen.
här oxå,nån som ska med ut o köra mitt i veckan??
yepp,det ska jag när hon har kommit hem :tummenupp
 

Patric

Ny medlem
Gick med
20 Nov 2004
Ort
Kungälv
Hoj
LY-CIG14E Minimoto Super Sport
Det är klart att men é på att köra. Men jag får inte min Mini förän i december, så det får ju bli efter det då.
Men det är ju värt lite svenska dollar att köra inne.
 
Nyheter
Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Top