Intresselista för minimoto körningar i GBG

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
Tänkte att jag skulle kolla vad det är för intresse att köra minimoto i någon utav inomhushallarna för gocart i GBG. Kan ju även vara intressant med stora industri lokaler, eller? Hur mycket kan ni betala för att få köra i några timmar 100,200,300kr eller tom mer? Har fått tag i lite olika tele nr till kontakt personer som jag hade tänkt ringa här i nästa vecka så ingenting är bestämt! Men det kan vara bra att veta hur mycket pengar ni/vi kan vara beredda att betala för lite seriöst minimoto smisk :banana Så skriv era åsikter. Hur mycket pengar, vilka tider, och även om vanl industrilokaler kan vara utav intresse!! Kan även vara så att vi ev kan bli tvungna att köra på speciellt bränsle resp oljor. Hur ställer ni er till det? Oljorna kommer antagligen att vara utav särskild "no smoke" variant och blandningen 2% kommer nog att gälla. Alltså ingenting som motorerna kommer ta skada utav :) Men liter priset på soppan kommer antagligen att bli lite högre. Skriv nu så får vi hoppas att det är någon utav banorna som nappar :)
 
Last edited:

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Tjaa, du känner mig, bara jag får köra......
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
jag är med!

sålänge vi inte pratar fantasisummor men det borde det ju inte bli!

(Kommer nog mer intresse snart...)
 

Määt

orange
Gick med
16 May 2004
Ort
Luleå
Hoj
525 -04, CIG14E, JH110X, Ski-Doo Summit 800X 144" -04, Arctic Cat Thundercat 1000 -98 [såld]
Jag är med!
 

Skorpan

Guest
in med mer folk nu,ju fler vi blir desto billigare blir det :tummenupp
 

Viglo

Z-900 prolink
Gick med
29 Apr 2003
Ort
Lindome
Hoj
z900
Vi är helt klart på (4 man än så länge , men fler kommer)

Mvh Viglo (nu med krachad bakdel på minimoton)
 

Viglo

Z-900 prolink
Gick med
29 Apr 2003
Ort
Lindome
Hoj
z900
Nej,ingen 12:a igår iallafalll , :) det var förmodligen min enorma kroppsvikt som tryckte sönder plasten ( 90 kg ). Så någon förstärkning på undersidan är nog inte fel.
 

Sandro

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2004
Ort
GBG
Hoj
Minimoto?
En fråga utanför tråden men jag måste fråga! Någon som har koll på minimotobeställningen från http://minimoto.yamaharcs.com/? Jag skulle betala in idag sissta dagen för dom hade tydligen haft problem med banken... Nu kommer jag inte in på deras sida så jag kan inte kolla PGnr. Han jag ringde igår (som bor i GBG) sa att man skulle få ett mail med info, kollade mailen nu men har inte fått något. Vet någon hur jag kan komma i kontakt med honom och få uppgifterna?

Jag älskar att köra och kommer naturligtvis vara med på MINIMOTO race i GBG :D

Snalla svara om ni vet så kommer ni få en glad minimotoåkare till i GBG.

MVH: Sandro
 
Last edited:

Skorpan

Guest
Sandro skrev:
En fråga utanför tråden men jag måste fråga! Någon som har koll på minimotobeställningen från http://minimoto.yamaharcs.com/? Jag skulle betala in idag sissta dagen för dom hade tydligen haft problem med banken... Nu kommer jag inte in på deras sida så jag kan inte kolla PGnr. Han jag ringde igår (som bor i GBG) sa att man skulle få ett mail med info, kollade mailen nu men har inte fått något. Vet någon hur jag kan komma i kontakt med honom och få uppgifterna?

Jag älskar att köra och kommer naturligtvis vara med på MINIMOTO race i GBG :D

Snalla svara om ni vet så kommer ni få en glad minimotoåkare till i GBG.

MVH: Sandro
du kan vara lugn,dom har förlängt tiden tills på onsdag för det strula med banken,kolla lite senare igen :tummenupp
 

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
XR600R SM -94
Jag kanske är på ibland också! Helst i säve då, bor några hundra meter därifrån. :tungan
 

liljekvist

www.mxwheel.se
Gick med
25 Jun 2003
Ort
Lödöse
Hoj
flera
Jag är på!!!
Har tre polare till som är på när deras kommer i januari.

Kan vi fixa något större så vill säkert folk med motarder vara med och köra!!! så kan man köra 15 min var eller liknade ( fler folk som betalar ju)


Jo jag snacka med mathias på Superbike. Han sa att prippslokalerna ute vid hans affär står tomma! Dom är ju skit bra till detta :)
 
Nyheter
Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Top