Biker78
Ny medlem
Det kan va kul att köra hoj i lagom tempo ochså!Silwer skrev:nej, jag vill inet höra "känslan" igen, utan vad fasen är det roliga?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det kan va kul att köra hoj i lagom tempo ochså!Silwer skrev:nej, jag vill inet höra "känslan" igen, utan vad fasen är det roliga?
Garagekompisen hen en liknande som jobbarkompisen har lackat lambughini blå med vita striepes o rakt styre den är grym!GSXR1100R skrev:Detta är en snygg Chopper, enkelsving och mumma
valentinic skrev:har ni pimplat på ättikan eller??? alla tycker olika, respektera.
slappna av och njut av livet istället![]()
John Holmes skrev:Jo Vastrix, det är sant, vissa hojjar skulle ju aldrig ha tillverkats. Speciellt den där Yamahahojen.. TZR eller vafan den heter.
Vastrix skrev:Det finns många hojar som jag hellre hade kört än tzr men man har ju inte råd med alltDu får gärna tuffa fram på en custöm om du vill det men jag har aldrig förstått tjusningen med det och det är aldrig någonn som har kunnat förklara varför det är skönare att åka fram på en hoj med stelbensram än en med fungerande fjädring.
Som sagt, åk du vad du vill!
Vastrix skrev:Det finns många hojar som jag hellre hade kört än tzr men man har ju inte råd med alltDu får gärna tuffa fram på en custöm om du vill det men jag har aldrig förstått tjusningen med det och det är aldig nån som har kunnat förklara varför det är skönare att åka fram på en hoj med stelbensram än en med fungerande fjädring.
Som sagt, åk du vad du vill!
Vastrix skrev:De glider ju fram (för svänga kan de inte göra med en sån hoj o bromsa lär vara svårt det med) med ett hårt ansiktsutryck.
Silwer skrev:fel forum, det finns forum där sånt funkar bättre, folk är olika.
Här är det sporthojar som gäller o en o annan motard.
RRickard skrev:varför e du så jävla insnöad och negativ till ALLT!?!?
![]()
![]()
![]()
Silwer skrev:skit i det du. jag har inte sagt nåt till dig.
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |