Intresse?

Silwer skrev:
nej vad har det med hojintresse att göra?
Jag ser inte ett enda nöje i att åka på en sån där hoj helt enkelt, absolut inget jag kan komma på skulle ge mig nåt nöje att framföra en custom. Vad som helst utom den typen av hoj helt enkelt.

Alla tycker inte som du......
 
bildlnkpa000180.jpg
 
nä nu ska vi inte dra alla sporthojsåkare över samma "borste"
jag har ett par sporthojar samt en chopper, I LÖVE my chopper
har man råd så vill man ha en för varje ändamål,precis som med brudar.
 
schysst med chopper sålänge dne inte är japask.. jappsarna har fan ingen känsla för dte där med choppers... det SKA ju bröta å stånka.. inte spinna som en lite katt...

nog för att det är kul med choppers (vilken MC som helst för den delen).. men det kommer inte ens i närheten av känslan att bränna på en sporthoj ;)
 
jordan skrev:
nä nu ska vi inte dra alla sporthojsåkare över samma "borste"
jag har ett par sporthojar samt en chopper, I LÖVE my chopper
har man råd så vill man ha en för varje ändamål,precis som med brudar.

Bild!
 
Du, Fredde Meck! Den där Orangea GSX1100- hojen... Vet du vart den rullar nu?
Ser misstänkt bekant ut,,,
 
Fredde Meck skrev:
Alla tycker inte som du......

Var skriver jag i texten att alla tycker som jag?
Nån s att man inet var hojintresserad bara för att man inte gillade de där missfostren till hojar, jag tycker inte det har ett skit med saken att göra. Självklart gilar massor med folk customhojar, de säljer i mängder.
 
Liknande den känslan man får i magen när man kör XR antar jag.
 
Förstår du inte hur coola killarna med miffo hojarna är Silwer? De glider ju fram (för svänga kan de inte göra med en sån hoj o bromsa lär vara svårt det med) med ett hårt ansiktsutryck. Det coolaste är nog ändå den obligatoriska uniformen med långa fransar som fladdrar när de kommer upp i en hastighet som skulle liknas vid styrfart på en sporthoj. Klart att de är häftiga snubbar.
Ärligt talat så gillar jag istortsett alla typer av hojar (speciellt offroad och sport) men vad man skall med en glidare/chopper eller annat missfoster till tvåhjuling har jag aldrig förstått.
 
Jo Vastrix, det är sant, vissa hojjar skulle ju aldrig ha tillverkats. Speciellt den där Yamahahojen.. TZR eller vafan den heter.
 
John Holmes skrev:
Du, Fredde Meck! Den där Orangea GSX1100- hojen... Vet du vart den rullar nu?
Ser misstänkt bekant ut,,,

Hmm, berätta mer......

...så säger jag vart......
...du har säkert sett den förut.....
 
Vastrix skrev:
Förstår du inte hur coola killarna med miffo hojarna är Silwer? De glider ju fram (för svänga kan de inte göra med en sån hoj o bromsa lär vara svårt det med) med ett hårt ansiktsutryck. Det coolaste är nog ändå den obligatoriska uniformen med långa fransar som fladdrar när de kommer upp i en hastighet som skulle liknas vid styrfart på en sporthoj. Klart att de är häftiga snubbar.
Ärligt talat så gillar jag istortsett alla typer av hojar (speciellt offroad och sport) men vad man skall med en glidare/chopper eller annat missfoster till tvåhjuling har jag aldrig förstått.

Du vet ingenting....
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top