Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jupp. Tjejers bild av "normal" kroppsbyggnad är ungefär lika godtyckliga som killars bild av vad som räknas som "vältränad".Det är ju så här det funkar, man ska inte gå på tjejer somm säger att dom är snygg. Man ska ta dom som säger att dom ser ut som bergatrollet efter en översvämning.
Statistiken säger att du träffar rätt en på tio ungefär, dvs samma odds som jag verkar ha hos brudarna....
Vem är det då?
Jag har som sagt sjukt liten skärm numera, se laptop-tråden, och dessutom har jag kass syn men är det chaps Jörgen har på sin nya avatar.
Fan jag har fett ågren över blindträffen imorrn som jag hittade på en sida eller så hittade hon mig...skitsamma...
Asså jag håller fan inte med, internetdejting är skiten :ligga
kille 30år =förmodligen 25 men vill verka äldre för MILFS, eller närmare 40 och är ute efter en teen
ordnad ekonomi = har jobb och den 25:e är det noll på kontot
Bil+Mc = Ford Scorpio och en trött Honda från tidigt nittital. Finansierade gnm lån.
Socialt kompetent i såväl tal som skrift = Stammar och blir illröd i fejjan vid IRL-kontakt
Har egen villa = Bor i morsan o farsans halvruttna plankkåk, 3 mil från närmsta samhälle.
inte "vältränad" ej heller tjock eller ointresserad av mitt yttre. kanske en 8/10, med detta sagt så "får" jag oftast vad jag vill ha! = Ser mig själv som ett riktigt kap men lik förbannat har jag "inte hittat nån jag vill ha" på fyra år
kille 30år =förmodligen 25 men vill verka äldre för MILFS, eller närmare 40 och är ute efter en teen
ordnad ekonomi = har jobb och den 25:e är det noll på kontot
Bil+Mc = Ford Scorpio och en trött Honda från tidigt nittital. Finansierade gnm lån.
Socialt kompetent i såväl tal som skrift = Stammar och blir illröd i fejjan vid IRL-kontakt
Har egen villa = Bor i morsan o farsans halvruttna plankkåk, 3 mil från närmsta samhälle.
inte "vältränad" ej heller tjock eller ointresserad av mitt yttre. kanske en 8/10, med detta sagt så "får" jag oftast vad jag vill ha! = Ser mig själv som ett riktigt kap men lik förbannat har jag "inte hittat nån jag vill ha" på fyra år
Förutom märkena på bil/mc prickade du in mig rätt bra där, är det okej om jag snor annonsen till mötesplatsen?
Fråga TS, jag översatte bara hans annons.
Fråga TS, jag översatte bara hans annons.
(tolkningarna)
Bitter, Brutalrealist, Cynisk och underbar!
![]()
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti