Generic
Föredetta nothing
Kul med Norvald i Pro Superbike!![]()
Hoppas ni får ihop det!
/Benny
Takk for det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kul med Norvald i Pro Superbike!![]()
Hoppas ni får ihop det!
/Benny
Jag tror att PC3 är modellspecifik eftersom man måste välja märke, modell, årsmodell på deras sajt.
Har du en PC3 behövs ingen killbox, då agerar PC3:an killbox och bryter strömmen.
Jag tror att PC3 är modellspecifik eftersom man måste välja märke, modell, årsmodell på deras sajt.
Har du en PC3 behövs ingen killbox, då agerar PC3:an killbox och bryter strömmen.
Är det inte så att PC3:an bryter insprutningen istf tändningen?
Men kopplar man inte alltid PC3:an till ECUn som i sin tur kan påverka tändningen?Jo en PCIII utan tillkopplad tändningsmodul är ju fristående från tändsystemet och kan bara påverka spridarna.
Men kopplar man inte alltid PC3:an till ECUn som i sin tur kan påverka tändningen?
Där såg manNej kommunikationen är enkelriktad och sker endast ut från ECU. ECU skickar signal om hur länge spridarna skall vara öppna (pulsvidd), pulsvidden når PCIII och förlängs/kortas enl mappningen.
För att PCIII skall veta var i varv/TPS registret man är så kopplar man in sig på varv/TPS signal men dessa lystnar man bara passivt på.
Nån som har nån erfarenhet av BiTubo bakdämpare då? Bra, bättre, bäst?
Killboxen verkar inte säljas separat men ett helt kit, killbox + QS, kostar 2695:-Vad kostar killboxen?
Å vad jag ser fram emot nästa år! Ska bli kul o slåss med dig DQ. På lika villkor, yay!![]()
Jag själv har samma erfarenhet att ett simpelt schimskit fram inte är värt pengarna. Det du ska göra är att isåfall byta ut hela innandömet, alltså ett FGK-kit, men då snackar vi 15000 spänn. TTX bak och det är ytterligare 16000kr.
Jag tror dock att original kommer man långt med i Sverige. Speciellt på de nya hojarna vars dämpare börjar komma upp riktigt bra i kvalite.
Vadå, kommer inte alla att köra med det i Rookie 1000 näst år?Det du ska göra är att isåfall byta ut hela innandömet, alltså ett FGK-kit, men då snackar vi 15000 spänn. TTX bak och det är ytterligare 16000kr.
Vadå, kommer inte alla att köra med det i Rookie 1000 näst år?![]()
Trodde alle hadde fullspec Öhlins i Sverige ogsåVad rekomenderar ni för drevning till hojen, orginal är 17-45. Funderar på 15-46, förutom på Anderstorp som kräver lite högre hastigheter.
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |