Inställningar R1 04-06

15/46 räcker toppfartsmässigt för att du inte skall hinna varva ur den på långa rakan (möjligen på Atorp) men sen så skall man ju få det att lira så man får flyt ut ur kurvorna och där kan en högre utväxling vara lämplig för att få det mindre hetsigt. Fram med en utväxlingsräknare och bestäm dig för vilken toppfart du behöver och hur långt bak du vill ha hjulet.
 
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Back
Top