don_tomazo
Går bra, en ägare.
Äh bla bla... Jag såg allt med egna ögon och en känga var helt enkelt på sin plats, basta! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ja det är ju ingen tvekan om att det finns idioter i trafiken iallafallHomo skrev:2203429håller man på att bli påkörd av en urblåst idiot så måste man straffa dom direkt, det käns bäst så, helst backspegeln tycker jag. finns alldeles för många idioter i trafiken som tror dom kan göra precis som dom vill, och det ska dom helt enkelt ge fan i tycker jag. jag antar att du bara hade låtit bilen köra på dej, pröjsat självrisken på hojen, njutit av sjukhusvistelsen och sen när du vaknat upp ur din koma skrivit en liten tråd här på sh eller?
Homo skrev:2203228sh moralkärringarnas högborg.
Pinky skrev:2203330Offrar ju hellre hans bildörr än mitt liv. Fast du kanske hellre kör åt helvete medans dörren fortfarande är hel.
Pinky skrev:2203330...Offrar ju hellre hans bildörr än mitt liv. Fast du kanske hellre kör åt helvete medans dörren fortfarande är hel.
HanneZ skrev:2203541Man kan ju ev. bromsa/gasa så man inte ligger just brevid den skenande bilen...
Det var ju de jag sa nyssBruzda skrev:2203539Kunde inte sagt det bättre själv![]()
HanneZ skrev:2203541Man kan ju ev. bromsa/gasa så man inte ligger just brevid den skenande bilen...
Good thinking thereBruzda skrev:2203563Nä varför det? om det som i denna situationen är så att bilföraren ser och även har ögonkontakt med killen varför ska han då behöva ändra sitt körande för bilens skull, då är det ju bilen som får anpassa sig efter motorcykeln eftersom det är bilen som byter fil, eller?!![]()
Migael skrev:2203561Inte så lätt alla gånger när någon nisse kommer i sin gamla diesel-merca och kastar sig in framför dig i filen på två röda....
...
Bruzda skrev:2203563Nä varför det? om det som i denna situationen är så att bilföraren ser och även har ögonkontakt med killen varför ska han då behöva ändra sitt körande för bilens skull, då är det ju bilen som får anpassa sig efter motorcykeln eftersom det är bilen som byter fil, eller?!![]()
Anderzzon skrev:2203576Kan ju iof vara svårt i rusningstrafik..
Jag är imponerad av de som klarar att besinna sig i alla situationer![]()
Klabbe85 skrev:2203605Sådär är inte så smart att tänka när man kör mc! "Det är han som gör fel så jag behöver inte flytta mig"
Tänk istället! "Om jag inte flyttar mig nu så kommer han åka dit för vårdslöshet i trafik och jag kommer kanske ligga i koma"!
Bruzda skrev:2203624Nä för det är då man gör som killen gjorde å kör upp kängan i dörren![]()
Jörgen Karlsson skrev:2203610Det är nog bara Indira Gandhi, Jesus och någar till som klarar det.
enhjuling skrev:2203643Och sen in i koman då?
don_tomazo skrev:2203446Äh bla bla... Jag såg allt med egna ögon och en känga var helt enkelt på sin plats, basta!![]()
Bruzda skrev:2203676
nä men allvarligt talat så om bilisten ser en å så, å ändå inte gör något åt det så why not liksom, det var ju helt oki att typ knacka på rutan å vadå, kan inte bilisten bli minst lika överaskad å dra å t vänster då eller ? för det var ju tydligen acceptabelt enligt viss här med en knackning men inte en spark![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |