Insamling till blommor för Martin (Sajk)

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Hoj
På jakt!
För er som vill vara med och samla in till en gemensam blomma från oss på Sporthoj.com till Martins (Sajk) familj. Alla som vill skriva nåt till Martin kan skicka ett PM till mig så kommer det framföras med blommorna.
Igår höll vi en minnesstund på olycksplatsen för Martin, där vi tände ljus och la ut blommor. Ett stort tack vill jag rikta till alla er som tänker på Martin och skriver så fina saker om honom.

Alla är att välkomna att sätta in valfri summa, fram till Måndag 24/4 kl 16.00 på:
Föreningssparbanken Martin Björk
kontonr: 8480-6 993 616 739-5
Glöm inte att märka pengarna med ert namn så jag vet vem dom kommer ifrån.
Blommor och hälsningar kommer att framföras till Martins familj under Måndagen. / Martin Björk

Givetvis vill jag bidra med en hundring till en blomma från oss på sporthoj.. Hoppas och tror att de glädjer sajk:s familj å vänner lite iaf..

....

Bergare skrev:
2105145 Givetvis vill jag bidra med en hundring till en blomma från oss på sporthoj.. Hoppas och tror att de glädjer sajk:s familj å vänner lite iaf..
Det värmer alltid när folk bryr sig.

Pengar kommer härifrån med, kan ta någon bankdag dock, har SEB. Hoppas verkligen att folk tar lärdom av det som hände Martin.. Beklagar värkligen det som hänt, en stooor hälsning till familj och vänner!!

Pengar insatta, fick inte med hela mitt namn men det kom från: Tommy Ander så du får gärna fylla i så det står från Tommy Andersson.

För övrigt, bra initiativ :tummenupp

Satte in en slant igår, det kanske tar en bankdag med tanke på att jag inte har samma bank. Hoppas det kan skänka lite tröst i sorgen...

Ursäkta mitt plumpna sätt,men vill någon säga vad som har hänt?Har nog missat ett å annat...

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti