Till minne av............

Jag ska ta hand om din Gamla retta steffan..... synd att vi aldrig fick ta den där banåkningen ihop vi pratade om, Rejsa bland molnen nu

V.I.F

///Micke

Mr_Mike skrev:
2240994 Jag ska ta hand om din Gamla retta steffan..... synd att vi aldrig fick ta den där banåkningen ihop vi pratade om, Rejsa bland molnen nu

V.I.F

///Micke
:tummenupp
Passar på att skriva att jag skickat ett par märken idag och skickar de sista imorgon. (av dem jag fått pengar och address av)
Det finns märken kvar så hör gärna av er.
Vissa har skrivit att de vill ha men inte svarat efter de fått infon.
Hör gärna av er igen så fixar vi det på något smidigt sätt.
Annars kommer jag att finnas på Sviesta på B-racet på söndag så då kan vi fixa det där.
Vissa har fått vänta lite länge men som sagt imorgon går de sista iväg på posten imorgon, får ni inget inom några dagar hör av er för då har det blivit något fel.
Mvh Martin
Edit:Pm:a för tel nr så det är lätt att nå mig på söndag.

Last edited:
Har inte glömt er boys.. Tänker på er och era ärrade familjer och försöker vara lycklig över att nån av oss fick vara kvar ett tag till. Har drömmt så många gånger om att vi istället suttit på ortopeden tillsammans, i rullstolar med våra katetrar och tränat oss tillbaka tillsammans )=.

Tänkte att ni borde känna till att jag snart köper mig en aprilia. Hoppas ni inte misstycker...

Kör i vind

Har inte glömt er boys.. Tänker på er och era ärrade familjer och försöker vara lycklig över att nån av oss fick vara kvar ett tag till. Har drömmt så många gånger om att vi istället suttit på ortopeden tillsammans, i rullstolar med våra katetrar och tränat oss tillbaka tillsammans )=.

Tänkte att ni borde känna till att jag snart köper mig en aprilia. Hoppas ni inte misstycker...

Kör i vind

Hej O.
Hoppas det går bra i rehabiliteringen.

Sitter här med en fulöl i handen och tänkte lite på grabbarna.
Hade väl förmodligen suttit på Harrys och ölat nu om de hade kunnat.

Skickar en hälsning till nära och kära.
Tänker på er ofta.
Men framför allt en hälsning till er grabbar.
Saknar er.
:angel
Vet att ni vakar över oss
På återseende :hej
Mvh Martin.

Back