Ingen kontaktannons men hej i alla fall!!

Trosa. Höhöhöhö!

Hej. sitter i vagnhärad och brukar ta onsdagar som turdag....Finns ett gäng med blandade åldrar som åker onsdagar från hamnen vid 18.00 i Trosa, TMCK (trosamotorcykelklubb)...vet inte nu hur det blir med fortsättningen av den klubben men visst finns det folk i din närhet som åker...bara hojta till innan, här i forumet kanske eller i samåknings-forumet...

Om man får vara nyfiken - Vilket år du Mc.kortet då? :) Köpte också en gammal CBR 600f som första hojj vilket även är hojen jag använder mig av nu :) Trevlig hoj tkr jag :) Haft den sen 2009 då jag tog Mc-kort..

Tog tugnt kort 2009 och det va då jag köpte hojen. Tycker väl den är lite väl liten och börjar bli tråkig att köra. men den e billig och skön och köra. Vilken årsmodell har du då?

Hej. sitter i vagnhärad och brukar ta onsdagar som turdag....Finns ett gäng med blandade åldrar som åker onsdagar från hamnen vid 18.00 i Trosa, TMCK (trosamotorcykelklubb)...vet inte nu hur det blir med fortsättningen av den klubben men visst finns det folk i din närhet som åker...bara hojta till innan, här i forumet kanske eller i samåknings-forumet...

Jag kommer definitivt komma onsdagar om ni kör där igen. E ju som sagt kvar i trosa fram till 1 juni. Sen brukar jag vara i Trosa till och från så det är inte omöjligt att jag följer med i sommar också :)

Last edited:
Tog tugnt kort 2009 och det va då jag köpte hojen. Tycker väl den är lite väl liten och börjar bli tråkig att köra. men den e billig och skön och köra. Vilken årsmodell har du då?

Jag kommer definitivt komma onsdagar om ni kör där igen. E ju som sagt kvar i trosa fram till 1 juni. Sen brukar jag vara i Trosa till och från så det är inte omöjligt att jag följer med i sommar också :)

KUL!...o välkommen.

Okej, samma här :) Ja den är väldigt billig att köra och äga 1800 kr helförs/helår är kanon :tummenupp . Ja den är lite för liten det håller jag med om! Blir att byta upp mig så småningom så fort plånboken går med på det :) Men ska iaf försöka hålla mig till honda då jag trivs med det. Jag har en 87:a i fint mkt fint skick. 1 ägare innan mig som var en äldre gubbe som skötte den pedantiskt... tänkte lägga upp bild på den ikv. Vad har du för Årsmodell då?

Låter bra det :) gillar jag och höra

Jag veckopendlar. Fredagar och söndagar är resedagarna för mig. Annars är jag fast där ute i skogen. Man blir lätt lite instängd på skolan. Ser aldrig några andra än de man både bor och pluggar med. :huvet

Lite kollektiv där menar du??:rolleyes:
Du får pka ut och röra lite på dig. :yoparty

Finns ju även No Face MC :banana i trakterna, med blandad ålder på medlemmarna..

Last edited:
Ja exakt. Skolan har ca 120-140 elever och ca 100 bor på skolan. Vi bor alla i några korridorer och på vardagarna ser man inga andra än dom. att åka hem på fredag är som en befrielse (oftast)

Ja exakt. Skolan har ca 120-140 elever och ca 100 bor på skolan. Vi bor alla i några korridorer och på vardagarna ser man inga andra än dom. att åka hem på fredag är som en befrielse (oftast)

Mohahaha,, förstår det.. :D

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...