Ingen kontaktannons men hej i alla fall!!

Maddemaddis

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
Honda CBR 600f
Egentligen är jag inte ny här, men jag har aldrig varit aktiv. Som tur är har jag en vän/kollega som hjälpt mig att komma igång efter all denna tid.

Jag tog körkortet och köpte mig en gammal Honda CBR 600f och sedan dess har jag kört själv.. INTE ROLIGT LÄNGRE!

Bor i Segeltorp på helgerna och på vardagarna befinner jag mig på en skola ute i skogen vid Trosa fram till juni sen blir jag stockholms bo igen. :) Så fort snön försvinner kommer hojen få följa med mig fram och tillbaka så klart.

Jag tänkte att denna sommar ska jag hitta lite folk att åka med.

Välkommen då:hej

Då måste du ju plugga på Stensunds folkhögskola alltså. :va
Välkommen hit förresten.. :yoparty

Jejemen det stämmer :)
Går sista terminen där ute nu. Anntar att du varit där ute någon gång. Inte den bästa vägen att åka hoj på men.

OK, vad pluggar du för ngt där ute då?? Ngt kul?:tuttar
Ja, vägen dit är inte den bästa.. Funkar dock skit bra att åka dit skogsvägen med crossen.. :tummenupp

OK, vad pluggar du för ngt där ute då?? Ngt kul?:tuttar
Ja, vägen dit är inte den bästa.. Funkar dock skit bra att åka dit skogsvägen med crossen.. :tummenupp

Det har du nog rätt i. Har aldrig gjort det så får tro på dig. Får ta och testa det någon gång. Jag pluggar till behandlingspedagog. Har varit där ute från och till i snart 2 år.

Det har du nog rätt i. Har aldrig gjort det så får tro på dig. Får ta och testa det någon gång. Jag pluggar till behandlingspedagog. Har varit där ute från och till i snart 2 år.

Ok, där ser man..Kul...
Men du veckopendlar upp till stan alltså?
Ngn från trakterna som pluggar på hemma ort måntro?

Välkommen (åter). Stensund är fint på sommaren, har tältat där ett par gånger på sommaren. Skolan ser ut som en riktig hippieskola :tummenupp

Välkommen (åter). Stensund är fint på sommaren, har tältat där ett par gånger på sommaren. Skolan ser ut som en riktig hippieskola :tummenupp

Lite flumigt är det nog. Rikgit skön stämning. På vintern är det totalt dött över allt. Så jag kan ju säga att jag länktar till sommaren. Se folk, kunna köra hoj igen, sol lite, bada lite :)

Välkommen och visst finns det folk att köra med. Eller hur Sanna?

Hejsan och välkommen. :hej

//J

Välkommen och visst finns det folk att köra med. Eller hur Sanna?

Låter bra det :) gillar jag och höra

Ok, där ser man..Kul...
Men du veckopendlar upp till stan alltså?
Ngn från trakterna som pluggar på hemma ort måntro?

Jag veckopendlar. Fredagar och söndagar är resedagarna för mig. Annars är jag fast där ute i skogen. Man blir lätt lite instängd på skolan. Ser aldrig några andra än de man både bor och pluggar med. :huvet

Last edited:
:)

Om man får vara nyfiken - Vilket år du Mc.kortet då? :) Köpte också en gammal CBR 600f som första hojj vilket även är hojen jag använder mig av nu :) Trevlig hoj tkr jag :) Haft den sen 2009 då jag tog Mc-kort..

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show