Inga örebroare som är sugna på kart?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Är så jävla åksugen men ska inte iväg förrän om några veckor så då kan det ju vara bra att tjuvträna :D Några pbr:are som vill åka lite kart ute vid motorstadion (täby?) ???
Nu är ju jag visserligen arbogabo men kanske man får vara här för det?

Det vette sjuttsingen...så j*vla många trafikharrys från arboga, och hur ska vi kunna veta att du inte ær en av dom :brynad
Ær du en sån trafikundercoversnut eller :skrämd

Yeap...gocart vid tæby, har aldrig kørt dær førut. Hoppar bara nær jag ær dær, men jag ær sugen på att køra cross dær nån dag...någon annan som ær det oxå (sry om jag highjackar din tråd litegrann ;) )
Men man kanske skulle prova lite kart osså :D

phastasphuk skrev:
Det vette sjuttsingen...så j*vla många trafikharrys från arboga, och hur ska vi kunna veta att du inte ær en av dom :brynad
Ær du en sån trafikundercoversnut eller :skrämd

Yeap...gocart vid tæby, har aldrig kørt dær førut. Hoppar bara nær jag ær dær, men jag ær sugen på att køra cross dær nån dag...någon annan som ær det oxå (sry om jag highjackar din tråd litegrann ;) )
Men man kanske skulle prova lite kart osså :D

Nästan trafikharry, har ju uniform...... :cool:

Jag tycker det vore skitskoj att köra lite låtsasgocart, och där är de ju faktiskt bra dessutom.
Och den 6-7 juni tror jag det är ronnie pettersson memorial, där de på söndagen kommer köra sport2000 som största klass. 125cc, fritt chassie, frimotor1 (30hk) och vattenkylning. Går bra som satan men ingte som ICC eller formelA men ändå :tummenupp
Skitkul att glo på, antagligen ännu roligare att köra.

NoicE skrev:
Klart vi ska åka och kolla på RPM'et

Ska ni dit!? Då måste du/ni lova att skicka pm så jag inte glömmer bort det i min sinnesförvirrade hjärna! Ska nämligen dit och höra mig för om begagnad kart så man kan börja träna lite ICC eller ICA :whip

Dee_cati skrev:
Nästan trafikharry, har ju uniform...... :cool:

Jag tycker det vore skitskoj att köra lite låtsasgocart, och där är de ju faktiskt bra dessutom.
Och den 6-7 juni tror jag det är ronnie pettersson memorial, där de på söndagen kommer köra sport2000 som största klass. 125cc, fritt chassie, frimotor1 (30hk) och vattenkylning. Går bra som satan men ingte som ICC eller formelA men ändå :tummenupp
Skitkul att glo på, antagligen ännu roligare att köra.
Är RPM 6-7e juni ???
Så jävla bra att motardtävlingen här ska vara den 7e. Märkligt att så fort det lyckas hitta hit en tävling så krockar den med nåt annat.... Fast 6-7e verkar lite knepigt eftersom den 6e är en fredag. Vore väl mer lämpligt med 7-8e i så fall :confused:

Ojojoj...
Är det motardtävlingen den 7:e...
Herregud... :zpy

Förstår ni hur dåligt jag kommer må då?
Tar ju studenten den 6:e...
Fast det är väll bara att hugga igång igen...

Dee_cati har du kört gokart?
Jag hade en F-mini och en F-yamaha
Jäkligt kul o köra, men skulle jag köpa en
nu skulle det nog bli en F-yamaha
En riktig evighetsmaskin =)

Supermoto skrev:
Är RPM 6-7e juni ???
Så jävla bra att motardtävlingen här ska vara den 7e. Märkligt att så fort det lyckas hitta hit en tävling så krockar den med nåt annat.... Fast 6-7e verkar lite knepigt eftersom den 6e är en fredag. Vore väl mer lämpligt med 7-8e i så fall :confused:

Jag som var ute och cyklade, det är lördag/söndag varav det endast är söndag som är intressant för bara då dom kör sport2000!

Noice: nix, men det lutar starkt mot att jag köper en ICC eller ICA såfort jag säljer hojen. Men då blir det bara licens och sen träning för jag skulle inte ha en chans mot grabbarna i toppen i nån utav klasserna :( Och ska jag tävla så ska jag vinna, så är det :D
Rolig leksak på vintern med dessutom, 6 växlar, drevad till en bit över 200knyck och sen fullkaross och isdäck :whip Då jävlar ska jag ha hastighetsrekord på isbanorna runt om i länet :D

Det är sååå jävla kul o köra på is!

Jag har en kvar, men det blev inge åka i vinter, var
dålig is eller massor av snö...

*/ ?>
Back