Info om SO på Falkenberg, för åskådare??

Chris

Yamaha
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Yamaha FZS600
Hur ser tidtabellen ut? ÄR det bara lördag, söndag eller är det något på fredag också?

HAr kollat på Falkenbergs motroklubbs hemsida men hittar inget där.

Entré? Kostar? Inne på att åka dit och plåta... men ingen vill ju vara med på bild eller hur? ;)

Speciellt Mozz.... hatar ju att vara med på bild ;)

Last edited:
Finns det i andra länder ett "organ" för allting runt roadracing? Tänkte om det finns någon ide där ute att kopiera så våra åskådare vet vart de alltid kan vända sig för att få veta vart tävlingar går, vad det kostar i inträde osv.

Finns det i andra länder ett "organ" för allting runt roadracing? Tänkte om det finns någon ide där ute att kopiera så våra åskådare vet vart de alltid kan vända sig för att få veta vart tävlingar går, vad det kostar i inträde osv.

Det finns ett forum på nätet har jag hört som ska vara typ den största siten i Sverige för sportmotorcyklar och även roadracing. Du skulle ju kunna kolla med dom om dom vill skapa en avdelning med info om alla tävlingar :D

Som roadracing.se... Den var ju kanske inte så väl uppdaterad men nu är det ju hopplöst. Allt man vill veta är var, när och till vilken kostnad. Bonus om man sedan kunde hitta resultaten.

Det finns ett forum på nätet har jag hört som ska vara typ den största siten i Sverige för sportmotorcyklar och även roadracing. Du skulle ju kunna kolla med dom om dom vill skapa en avdelning med info om alla tävlingar :D
Ska jag ombesörja det skall jag ha betalt för det. Det är inget litet jobb som sagt och ha allting up to date med resultat etc etc.

Men idag är ju allting så utspritt över massa olika hemsidor att det är näst intill omöjligt för en typisk åskadare att både före och efter race se hur saker och ting går eller gått till.

Det där borde ju klubbarna styra upp genom sitt förbund så att all info ang tävlingar som arrangeras inom förbundet kunde hittas via förbundets hemsida och omvänt så man via klubbarnas sidor hittar till förbundets sida.
Lite samordning krävs förstås men det borde väl inte vara så svårt om bara viljan fanns.

/Stefan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...