den här kostar lite mer men man brukar alltid kunna pruta lite på och den har ju gått kortare och har rätt mycket godis som förhöjer nöjet. ja och sen kan man ju dra av 1500+2000=3500kr direkt också i jämförelse eftersom det kostade ungefär så att ta in en hoj.
http://www2.blocket.se/view/1655767.htm?l=0&c=1&city=0
jag tycker att det känns som att det är lite på samma sätt i sverige som i tyskland. alla hojar ligger runt vissa priser. dessa priser är rätt lika i sverige och tyskland. men söker man på cbr 900 tex hittar man alltid några hojar som ligger bra mycket lägre i pris än vad alla andra gör. både i sverige och tyskland. nu vet inte jag hur många det bor i tyskland men säg att det bor tre gånger så många där som i sverige, då borde det ju också finnas tre gånger så många hojar som ligger lägre i pris än alla andra hojar i tyskland.
jag försöker inte på något sätt göra ner att importera, utan jag åker väldigt gärna ner och importerar hem någon kul hoj till våren, men av vad jag kollat hittills så har jag inte hittat billigare hojar där.
sen tänker jag lite så här också. ifall jag tex hittar en R1 i sverige som kostar 20.000kr mindre än normalt så är det inte så farligt att åka och kolla på den och kanske konstatera att det var en skithoj. då har man ändå inte åkt så långt.
om man åker till tyskland för att kolla på 2-3 R1'or som ligger 20.000kr lägre än normalt i pris och alla dessa visar sig va skithojar så har det verkligen svidit att åka så långt för att kolla.