Vad alla ska hacka på mig nu helt plötsligtktmjacke skrev:martin,en sporthoj åker man inte på,den kör man![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad alla ska hacka på mig nu helt plötsligtktmjacke skrev:martin,en sporthoj åker man inte på,den kör man![]()
Goodstuff skrev:Det met imponerande jag har sett var ändå i reportaget om West Coast Choppers ( tror att WCX blev lite inspirerade där.) där de visade hur deras lackerare stripade flames på en tank. Han gjorde det helt på känsla och fri hand. Sjukt imponerande!
Tysken skrev:Japp, det är den. Visst, dom är roliga figurer och knäcka plåt kan dom men designen vette fan,,,
Fler smaklösa exempel:
ktmjacke skrev:Personligen tycker jag det liknar lite yxmek över deras sätt att bygga på,mycket svetsa dit o kapa lös hela tiden,handsläggor o spett.Men dom får ju till det ganska ok ändå faktiskt,synd att dom bara visar deras crazybyggen,dom bygger ju ganska så schyssta "vanliga" hojar oxå.Ändå ganska kul o kolla på deras bråk o tjafs.o martin,en sporthoj åker man inte på,den kör man![]()
He he heberggren_martin skrev:Vad alla ska hacka på mig nu helt plötsligt![]()
TinaTjejen skrev:Är det den serien med en farsa och chef som ALLTID är skitförbannad på sin son och de som jobbar med att bygga hojar på hans företag?
Orange county choppers eller vad heter det nu igen?Ghost skrev:Japp stämmer bra det.![]()
Jag tror nog att han i grund och botten är snäll som ett lamm, han går runt med sina stora trästammar till armar och ser bister ut bara för att sätta lite press på sin sonTinaTjejen skrev:Orange county choppers eller vad heter det nu igen?![]()
I vilket fall: de är ju JÄTTEduktiga de där killarna, och vilket psyke de måste ha för att stå ut med pappagnäll hela dagarna.
Tysken skrev:Det var HELT sjukt att se, han stripeade ju hyffsat snabbt också![]()
Redman skrev:Ikväll var det dags igen. Dags för grabbarna som bara bråkar och ibland lyckas bygga en snygg chopper. Har hört någonstans att choppers är motorcyklar de också, bara det att de inte går att åka fort med.
nomolas skrev:är det samma program idag med?
blom skrev:jag har byggt bilar mm och nu ska jag bugga min försat hd chopper.. jag gör det för att jag tycker att det är kul. och för att många gör jävligt snygga chopper byggen. jag ska göra det finare
Frågar "Tysken"...Tysken skrev:Vad är detta?![]()
smilee skrev:Personligen tycker jag att helikopterhojen blev ball, frånsett avfyrningsramper och hålen i avgasrören.
blom skrev:jag har byggt bilar mm och nu ska jag bugga min försat hd chopper.. jag gör det för att jag tycker att det är kul. och för att många gör jävligt snygga chopper byggen. jag ska göra det finare
Flagga skrev:Är det verkligen en helikopter den ska föreställa?
Jag tycker att den mest liknar en F117 Stealth, fast jag har aldrig sett programmet.
Ett Stealth-koncept skulle väl dessutom fungera ganska bra på sporthojar...![]()
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |