Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tysken skrev:Vad är detta?![]()
![]()
Tysken skrev:Vad är detta?![]()
![]()
Mr.Dna skrev:Är den byggd av Occ?? Den var verkligen SJUKLIGT ful. Fulare än så gott som något annat jag sett. Ser ju ut som renhorn där fram![]()
![]()
![]()
Tysken skrev:Japp, det är den. Visst, dom är roliga figurer och knäcka plåt kan dom men designen vette fan,,,
Fler smaklösa exempel:
Helikopterhojen vart ju asgrym. Tänk att ha tillgång till deras verkstad, vilken dröm!!smilee skrev:Kanonserie. Försöker följa alla avsnitt. Riktiga hantverkare. Lite smaklöst kan man tycka ibland, men det är kul med sånt som sticker ut.
Personligen tycker jag att helikopterhojen blev ball, frånsett avfyrningsramper och hålen i avgasrören.
Martin, en chopper är en chopper och har inget med "glidare" att göra.berggren_martin skrev:En sporthoj ska *åkas*, en glidare ska *byggas*. Ingen av disciplinerna är dock att förringa.
Tysken skrev:Japp, det är den. Visst, dom är roliga figurer och knäcka plåt kan dom men designen vette fan,,,
Fler smaklösa exempel:
Nä, jag brukar få höra det. En motard är ingen offroad heller säger dom.Fredde Meck skrev:Martin, en chopper är en chopper och har inget med "glidare" att göra.
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |