blacktriple
Har två Aprilior!
Ikeas reklam är värre. Det räcker att man hör lite av den så är resten av dagen förstörd.
Krävs det lika lite för att göra din dag helt underbar, eller är du bara lättirriterad?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ikeas reklam är värre. Det räcker att man hör lite av den så är resten av dagen förstörd.
Krävs det lika lite för att göra din dag helt underbar, eller är du bara lättirriterad?![]()
Varken eller. Jag hatar bara den idioten i reklamen.
JA!! den reklamen gör en förbanna, nej inte förbannad, men irriterad och på dåligt humör..
det finns en till, men har äntlgen lyckats glömma vilken det är![]()
Vad är det för jävla svucko som har kommit på Ikeas senaste reklam?
Helt seriöst, finns det någon alls i hela Sverige som tycker att det är charmigt med en stor mörkhyad kvinna med en obegriplig dialekt som knappt kan prata så man förstår?
Säkert Telenor![]()
"Hej jag är tandhygienist och många frågar mig..."
"Lider du av flytningar och svidande underliv."
DET är dåliga reklamer.![]()
"Hej jag är tandhygienist och många frågar mig..."
"Lider du av flytningar och svidande underliv."
DET är dåliga reklamer.![]()
Vad är det för jävla svucko som har kommit på Ikeas senaste reklam?
Helt seriöst, finns det någon alls i hela Sverige som tycker att det är charmigt med en stor mörkhyad kvinna med en obegriplig dialekt som knappt kan prata så man förstår?
Ikea reklamen är sjukt dålig men den du nämner är faktiskt ännu sämrebara jag som stör mig på den reklamen för försäkringar, där hon hoppar upp på bordet och snackar otroligt tråkig röst, jag kastar mig oftast skrikande mot fjärrkontrollen och bytar kanal så fort som möjligt![]()
Äsch, är väl inget att "hata" (starka ord här, minnsan...) jag tycker att hon är kanoners-charmig. Sådeså!![]()
äääh... dem har henne bara i reklamen för att irritera folk... irritation = uppmärksamhet... yeees...
Påminn mig inte
Vilken familj dansar när dom lagar mat?
Trrrrreehundrraschjythinie ooooooch trrrrreehundrrasjytinie ooooooch trrrrreehundrraschjythinie ooooooch osv....
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |