Ikeas reklam

• Thread starter Thread starter Paradoxy
  • Start date Start date
Vad är det för jävla svucko som har kommit på Ikeas senaste reklam?

Helt seriöst, finns det någon alls i hela Sverige som tycker att det är charmigt med en stor mörkhyad kvinna med en obegriplig dialekt som knappt kan prata så man förstår?

Du tog orden ur munen på mig. Vilken reklam :huvet

Reklamen avspeglar sig till en viss målgrupp?

"Hej jag är tandhygienist och många frågar mig..."
"Lider du av flytningar och svidande underliv."

DET är dåliga reklamer.:huvet

Fast lite roligt vore det om de var i samma reklam:

"Hej jag är tandhygienist och många frågar mig: lider du av flytningar och svidande underliv?"

Ni vet den där taskiga reklamen för el maco på donkan?
Är det bara jag som tycker det låter som Shanti Roney?! Rösten som säger typ; "Men jag fattar inte vad han gör resten av året."

För övrigt kan man höra en APBRA imitation av Shanti i programmet mammas nya kille på p3! LYSSNA!!!:tummenupp

Vad är det för jävla svucko som har kommit på Ikeas senaste reklam?

Helt seriöst, finns det någon alls i hela Sverige som tycker att det är charmigt med en stor mörkhyad kvinna med en obegriplig dialekt som knappt kan prata så man förstår?

Jag = ....:confused:

Reklamen är såååååå dålig.

Last edited:
bara jag som stör mig på den reklamen för försäkringar, där hon hoppar upp på bordet och snackar otroligt tråkig röst, jag kastar mig oftast skrikande mot fjärrkontrollen och bytar kanal så fort som möjligt :gråta
Ikea reklamen är sjukt dålig men den du nämner är faktiskt ännu sämre:mad: :mad: :huvet :huvet

Äsch, är väl inget att "hata" (starka ord här, minnsan...) jag tycker att hon är kanoners-charmig. Sådeså! :)

Påminn mig inte :(

Vilken familj dansar när dom lagar mat?

Trrrrreehundrraschjythinie ooooooch trrrrreehundrrasjytinie ooooooch trrrrreehundrraschjythinie ooooooch osv....

Haha, fysören, jag ser/hör reklamen framför mig.. får också ont i magen av den.. ruskigt irriterande.. !

Men en reklam som jag hade som liten favorit var glocalnets, när dem filmade en pilot i sitt stridsplan påväg in och ska landa.. första gången ja såg den tänkte ja "hmm vad är detta för någon amerikansk film då?" så helt plötsligt i den typiska stämningen så hör man han svara på något från kontrolltornet att det var minsann inte lika lågt som glocalnet..

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman