Micke240sx
Noob
- Gick med
- 21 Aug 2007
- Hoj
- Yamaha R6- 01 Aprilia Tuono V4r aprc abs -14 Suzuki Tillis -97
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

-Det är inte slutet på säsongen, bara början på fas 2. Det är nu man går in i sitt garage och snickrar frenetiskt så man om man är riktigt duktig och ambitiös är klar till våren med sina heroiska ombyggnadsprojekt. 
Näää...min KLUBB kållitchtröja, vet ju alla på SH att flickvänner går igång på...![]()

, dock hittade jag inte paddeln till kajaken så jag kunde ta mig ut från tomten...

-Det är inte slutet på säsongen, bara början på fas 2. Det är nu man går in i sitt garage och snickrar frenetiskt så man om man är riktigt duktig och ambitiös är klar till våren med sina heroiska ombyggnadsprojekt.
Nu ska vi se:
Porta
Plasta
Fräsa
Borra
Gjuta
Svetsa
Bygga
Bänka
Tror det var allt, kan knappt bärga mig att få börja!!!
hm var ut i måndags, på kvällskvisten när jag åkte hemöver var det minus 3 grader lite kyligt men det funkar. Ska nog hinna ut någon sväng till
Var ute å snurrade en snabb sväng vid 20 tiden ikväll tills det som det verkade iallafall började ramla ner små små snöflingor, och imorn hade dom tydligen lovat 5-10cm blötsnö så detta kan mkt möjligt varit den sista vändan.![]()

|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|