Idag tog nog säsongen slut....

Var ute å snurrade en snabb sväng vid 20 tiden ikväll tills det som det verkade iallafall började ramla ner små små snöflingor, och imorn hade dom tydligen lovat 5-10cm blötsnö så detta kan mkt möjligt varit den sista vändan. :gråta

Åkte en sväng idag, runt 18-19. Molnigt, vindstilla och runt 8-9 grader. Perfekt hojväder!

Kläder efter väder bara! XT:n skiter i vilket, den bara går :)

:banana -Det är inte slutet på säsongen, bara början på fas 2. Det är nu man går in i sitt garage och snickrar frenetiskt så man om man är riktigt duktig och ambitiös är klar till våren med sina heroiska ombyggnadsprojekt.

Nu ska vi se:
Porta
Plasta
Fräsa
Borra :gnissla
Gjuta
Svetsa
Bygga
Bänka

Tror det var allt, kan knappt bärga mig att få börja!!!

Näää...min KLUBB kållitchtröja, vet ju alla på SH att flickvänner går igång på...:yoparty

du menar den simpla som det bara står gotland på eller vad det nu är? :D

blir det inget åka av i helgen(ja vem vet. frugan kanske vill trots regn) så får hojen gå i ide.

Hojjen till jobbet som vanligt, 9 grader, lätt regn, nemas problemas! :)

12 krader varmt och strålande väder i morse på väg till jobbet. Satt och njöt, inte kan man ställa av nu!
Kör tills det kommer frost och det är risk för halka. :yoparty

Du glömde ÖLEN! :fyllisar

:banana -Det är inte slutet på säsongen, bara början på fas 2. Det är nu man går in i sitt garage och snickrar frenetiskt så man om man är riktigt duktig och ambitiös är klar till våren med sina heroiska ombyggnadsprojekt.

Nu ska vi se:
Porta
Plasta
Fräsa
Borra :gnissla
Gjuta
Svetsa
Bygga
Bänka

Tror det var allt, kan knappt bärga mig att få börja!!!

Deprimerande.
Blir offroad framöver för min del. Brukar låta bli att ta den sista turen för säsongen. Det är alltid något som går åt helvete då.

Jag avslutade förra säsongen när det började vara oroväckande mycket blöta löv i kurvorna men vid det laget hade vi redan haft några mindre snöfall så det kanske var dags ändå. Just nu är planen att bli av med mitt diskbråck, göra service och sen förhoppningsvis få några fina dagar till innan jag kapitulerar till kung Bore.

Väderleksprognosen på yr.no såg hyfsad ut inför morgondagen. Funderar på att ta hojen till jobbet. :)
meteogram.png

Visserligen säger klart.se att det kommer regnskurar mitt på dan men då är jag ändå inne på jobbet. :crash

hm var ut i måndags, på kvällskvisten när jag åkte hemöver var det minus 3 grader lite kyligt men det funkar. Ska nog hinna ut någon sväng till

Var ute å snurrade en snabb sväng vid 20 tiden ikväll tills det som det verkade iallafall började ramla ner små små snöflingor, och imorn hade dom tydligen lovat 5-10cm blötsnö så detta kan mkt möjligt varit den sista vändan. :gråta

Tack för rapporten, Pajala! Det får mig här nere i 08 att inte gnälla över lite kylig bris som ju faktiskt är plusgradig.
Du har gett mig hoppet tillbaka!:tummenupp:krama

+1 på den..

Ni verkar vara av sällsynt hårt virke där uppe... :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...