Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kay skrev:Jag väntar på storan 14.40 till 14.50 för någon lagom lördagstur någonstans. Bara o komma! Messa om ni blir sena.
0739 932042
Dangerous Dave skrev:Bakhjulsåka räknas som vårdslöshet i trafik...
Vad straffet blir bedöms av en åklagare, inte av polisen... Jävla tur du hade om han sket i det.
Även om det inte finns några bilar i närheten är du fortfarande i trafikKay skrev:Det var 70, jag höll den på baken till 100, sen släppte jag ner. Det är eventuellt fortkörning, men det skedde med full kontroll, på min fil, ingen trafik framför och bara den polisen bakom tydligen, en bra bit bakom, för jag hade precis vänt mig om innan. Vårdslöshet hade inte passat in för 5 öre i situationen faktiskt.
Rogerr skrev:Hur jävla dumm är du?![]()
Ska du inte vara jävligt tacksam att de flesta poliser också är mäniskor? Va jävligt glad att han inte gjorde sitt jobb, utan såg mellan fingrarna.
Det är trist som fan när nån åker på en "liten" hastighetsöverträdelse men busande inne i trafiken är inte så där uppskattat av dom flesta.
Kay skrev:Dumm i huvet kan du vara själv...
Kay skrev:Dumm i huvet kan du vara själv...
Vilket i följande mening är det du inte förstår? "han var rätt snäll ändå. Ska inte klaga"
Swappe skrev:(till Rogerr´s försvar)
När man läser ditt inlägg Kay så tolkar man (jag) det som att du tyckte polisen var jobbig och inte alls hade rätt att stoppa dig. Sen skriver du "Aja, han var rätt snäll ändå"... det känns som han skulle bjuda på glass för att han hade gjort fel?!?!
Hoppas du vet att du hade bra tur att det inte var sur-månsson-polisen som stoppade dig.. böter för fortkörning och ev vidare för vårdslöshet.
Att han vinkade till dig var väl coolt! bättre att skapa bra kontakt med poliserna än att ge/få fingret av dem..![]()
/Thompa
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra