Idag kraschade vi ,alla tre!!

• Thread starter Thread starter zx
  • Start date Start date
Skönt att ni klarade er såpass bra som ni gjorde.

Krya på er......

Mvh

Gott att se att ni är ok!
Krya på er och hojarna så är ni i form igen lagom till att regnet upphört.

Nu har vi fått hem alla hojarna till garaget. Någon vacker syn är det inte.
Min uppkörning kan jag glömma med tanke på att varken hoj eller handled funkar riktigt som dem ska :( Inga bilder kommer ut offentligt än innan försäkringsgubbarna fått ta sig en kik :(

Nu har vi fått hem alla hojarna till garaget. Någon vacker syn är det inte.
Min uppkörning kan jag glömma med tanke på att varken hoj eller handled funkar riktigt som dem ska :( Inga bilder kommer ut offentligt än innan försäkringsgubbarna fått ta sig en kik :(

Men hallå, du ska väl inte köra upp förrän den 16 augusti :va Det är tre veckor dit, handleden kommer att läka och hoj går väl att ordna. Inte deppa ner i onödan :pannkyss

Skönt att höra att ni mår bra trots händelsen... Hojjar tillverkas dygnet runt året om så dom går att ersätta.....

Krya på er alla inblandade...

Skönt att ni klarade er med mindre skador.

Tyvärr så brukar inte försäkringsbolag ersätta skador som ett fordon orsakat på ett annat fordon med samma ägare...
Hoppas att du (ni) har bättre tur med försäkringsbolaget än jag och frugan haft...

va där inte nåt reportage om en snubbe som backa in i sin egen bil som frugan körde men fick inte ut nåt för där kunde va försäkringsfiffel... nån regel om fordon i familjen...

kanske annat med trafik olyckor än uppfartsolyckor :)

va där inte nåt reportage om en snubbe som backa in i sin egen bil som frugan körde men fick inte ut nåt för där kunde va försäkringsfiffel... nån regel om fordon i familjen...

kanske annat med trafik olyckor än uppfartsolyckor :)

Man tycker ju dom ska använda huvvet, inte ofta man tänker, jag tror jag krachar in i min familj såvi får ut försäkringspengar, så dumma kan dm äll inte vara, eller joförensten, men oppas ju att dom ka tänka :P

SKÖNT att det gått så pass bra för er alla tre!!Glöm inte tuta innan du kör om nästa gång.Annars får du spö av dottern...KRYA PÅ ER

Idag börjar man känna lite hur kroppen mår,värker både här och där.Matilda hon haltar fram.
Var ner till Försäkringsbolaget och skrev skaderapport idag,de varjätte tillmötesgående mot oss.Ska ringa till skaderegleraren på måndag få se om jag kan få skruva ihop hojarna själv eftersom min hoj inte är speciellt orginal.
Känns som det skulle gå fortast och billigast för försäkringsbolaget.Får väl se vad de säger.

Tur att det gick så bra ändå, jag har halva frysboxen med vegetarisk mat Matilda, vad skulle jag gjort med den annars?:va Skämt åsido, Krya på Er så fort det går nu. Det är långt kvar på sommaren.:)

Jodå,ju mer jag tittar på hojarna desto bättre ser de ut.Har varit ute och provat Monikas idag.Startat min,Matildas räcker det nog med byte av gaffelben och riktning av bakramen + lite nytt krims krams.

Okej, bra att Ni klarade Er så bra trots allt.
Men...var det inte klumpigt gjort?

Ironi mode on: Alla andra hann stanna utom zx, för han ville hellre torpedera sina kex. ironi mode off:

Jodå,ju mer jag tittar på hojarna desto bättre ser de ut.Har varit ute och provat Monikas idag.Startat min,Matildas räcker det nog med byte av gaffelben och riktning av bakramen + lite nytt krims krams.

Mycket nytt krimskrams om hon vill ha :D

Okej, bra att Ni klarade Er så bra trots allt.
Men...var det inte klumpigt gjort?

Ironi mode on: Alla andra hann stanna utom zx, för han ville hellre torpedera sina kex. ironi mode off:

Hehe - du tror inte han kommer få höra det resten av livet ändå?? Oj oj oj...

Änglavakterna var på rätt ställe vid rätt tidpunkt.

Var ju en kille här på sporthoj som fixat sin r1 under hela vintern.
Sen en morgon hör han ett konstigt ljud och det är han sambo som backar på hans motorcykel. Eftersom dom bodde under samma tak eller något sånt så skulle han inte få ut ett öre.

Han skulle sluta åka nu har jag för mig att han skrev.

Hoppas det går bättre för er!

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard