Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du hinner ju fixa musche och skägg eller raka av om du har.............Orättvist, jag måste åka till polisstation om jag ska få se "min bild". Fast jag är också en surgubbe så det kanske bara är tur.
Fick som väntat andra "påminnelsen" men sen har det varit tyst. Svärfar tror att jag ska få rek, men jag tror de fattar att jag nog inte planerar att spela boll.
Får inte se bilden pga "förundersökningssekretess". Fast de uppmanar mig ändå att uppge vem som körde på den aktuella platsen vid den aktuella tidpunkten.Har de slutat skicka bilder till ägaren av fordonet om det är oklart vem som körde med uppmaningen om att berätta vem det som satt bakom ratten?
nejdå, har många idolbilder. Vägrar svara tills de hotar skicka uniformerad polis på en....Har de slutat skicka bilder till ägaren av fordonet om det är oklart vem som körde med uppmaningen om att berätta vem det som satt bakom ratten?

Trafiksäkerhet, har jag hört.Ingen vill ju ha dessa kameror, vad det verkar, Sverige är en demokrati. (Folkstyre)
Varför finns dom för ?![]()
Jag vill ha dem.Ingen vill ju ha dessa kameror, vad det verkar, Sverige är en demokrati. (Folkstyre)
Ok, en röst FÖR.Jag vill ha dem.
nejdå, har många idolbilder. Vägrar svara tills de hotar skicka uniformerad polis på en....
De skulle hämta mig på min arbetsplats och ta in mig till förhör, det ville jag inte bjuda mina kolleger på.Vad ska uniformerad polis göra?
De skulle hämta mig på min arbetsplats och ta in mig till förhör, det ville jag inte bjuda mina kolleger på.
Så enkelt kom inte jag undan, kändes som staten satte in alla tillgängliga resurser för min fortkörning 6 Kmh på 70 klockan 0330...Jag fick en kallelse till polisstationen, så jag åkte dit och förklarade att jag inte ville berätta vem som kört bilen.
Tack och lov var det en äldre polisman som hade förstånd att välja sina krig så han gav mig bara en uppläxning som jag skulle vidarebefordra till min kompis.
Skulle det varit en yngre polis så skulle det väl ha tagit längre tid innan han insåg utfallet, "Brott kan ej styrkas".
Min farthållare höll ganska bra, det är en liten nedförsbacke precis innan så det de skrivit (troligtvis minus rabatt på 3 km) är 81 km för mig. Misstaget fråm min sida var att de sänker till 70 vid korsningen mot Arnö så bilen pinnade på samma hastighet. Ingen bil framför, men en ca 500 m efter mig. I skymningen så kl var väl ca 16.Så enkelt kom inte jag undan, kändes som staten satte in alla tillgängliga resurser för min fortkörning 6 Kmh på 70 klockan 0330...
Tror det beror på hur man ställer frågan.Ok, en röst FÖR.
Iran ville väl ha dem?Ingen vill ju ha dessa kameror, vad det verkar, Sverige är en demokrati. (Folkstyre)
Undrar om inte det där var en skröna. Det var väl dessutom vanliga Canon systemkameror.Iran ville väl ha dem?
Ett gäng stals och exakt samma modell dök upp i drönarna som skickades till Ryssland för att användas i Ukraina.
Kan det säkert vara, man ska aldrig kolla en bra story för noggrant.Undrar om inte det där var en skröna. Det var väl dessutom vanliga Canon systemkameror.
Min poliskompis sade att det var 100% ufo varning på den storyn men jag vet inte vad han vet om saken.
Kan det säkert vara, man ska aldrig kolla en bra story för noggrant.
Även flygplansmotorer från ultralätta flyplan påstods stjälas för att användas i drönare, men med tanke på mängden drönare som används kanske inte heller det är realistiskt. Eller så fick ryssarna senare igång produktion av något reverse engineerat som håller åtminstone en enkel resa till fronten.
![]()
U.K. Probes Stolen Rotax Engines Possibly Used In Iranian Drones
The U.K. has directed a special intelligence unit to investigate if stolen Rotax 900-series engines are turning up in Iranian drones. The Rotax mothership,www.avweb.com
Omständligt stavas det.Ryssarna kör ju hårt på Kinesiska tvåtaktare som förvisso är en kopia på en motor för ultralätta flygplan i dom så kallade "moped-drönarna"
Men det har ju på båda sidor utvecklats större drönare också.
Men att stjäla ihop motorer till massvis drönare låter omständigt, det köps nog nytt,
|
|
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D
H-D presenterar nya Deadwoo... |
|
|
Sommarauktion hos Antiqueweb
Svenska Antiqueweb avslutar... |
|
|
HJC stärker kundrelationen
Pressrelease från HJC Helme... |