Bonzo
Trying real hard to be the shepherd
Jo, den nöten har jag inte lyckats knäcka ännu........... Att kvinnan valt dem kan förstås visa på dåligt omdöme...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jo, den nöten har jag inte lyckats knäcka ännu........... Att kvinnan valt dem kan förstås visa på dåligt omdöme...
Det dåliga omdömet är åtminstone något som är ömsesidigt.Att kvinnan valt dem kan förstås visa på dåligt omdöme...
SmåDet här gör mig jävligt förbannad. Folk som tydligen avskyr Kungahuset så mycket att de saboterar det nyplanterade trädet som sattes i backen igår vid kungabesöket i Uppsala. Förr utdömdes rejäla straff för sånt här...
View attachment 483554
försöker bli nått genom hugga bättre folk i ryggen.De har inte ens råg i ryggen nog att faktiskt hugga nån i ryggen, utan de kryper i lönn och hugger trädruskor som de inte tycker om. Det är ju så mjäkigt att det är manligare att knyta näven i fickan och fortsätta med livet.Småförsöker bli nått genom hugga bättre folk i ryggen.
Ser ju mer knäckt än kapat/hugget ut, eller ser jag fel?Det här gör mig jävligt förbannad. Folk som tydligen avskyr Kungahuset så mycket att de saboterar det nyplanterade trädet som sattes i backen igår vid kungabesöket i Uppsala. Förr utdömdes rejäla straff för sånt här...
View attachment 483554
Det finns bilder från andra sidan där man ser märken efter yxa, men sen har de dragit ner trädet utan att kapa rakt igenom innan. Ett stadigt träd och inte så djupa hugg, så det lär ha varit fler än en person som varit delaktiga. Jag tror det finns incitament att i smyg vakta trädet som planteras där på nytt, så kanske man kan fånga in några små äckel...Ser ju mer knäckt än kapat/hugget ut, eller ser jag fel?
Man undrar ju hur tanken uppstår och vad som är det förväntade resultatet?
Nu kommer det reklam i en jävla rullgardin när man loggar in här..
Hata!

Riktigt surt.Nu kommer det reklam i en jävla rullgardin när man loggar in här..
Hata!
Jag har spamfilter (pihole) i min DNS-gateway för det lokala nätet, så hemma får jag i princip ingen reklam alls på mobiler och datorer. Rekommenderas!Nu kommer det reklam i en jävla rullgardin när man loggar in här..
Hata!

Firefox med adblock säger jag bara. Inga irriterande annonser över huvud taget. Skäms inte ett dugg över att snuva sajten på reklamintäkter när reklamen gör skiten obrukbar. En diskret banner här och där retar ingen, det är ju bara att ignorera och ge fan i att sponsra de annonserande företagen. Men popups, scrollreklam och annat elände som kommer ivägen när man försöker läsa kan ansvariga ta och stoppa någonstans där solen inte skiner!Nu kommer det reklam i en jävla rullgardin när man loggar in här..
Hata!

Sjukt irriterande.Nu kommer det reklam i en jävla rullgardin när man loggar in här..
Hata!
Finns alternativ:Jsg är förbannad för min kärring funkar inte.......inte som förr i varje fall......?
Jsg är förbannad för min kärring funkar inte.......inte som förr i varje fall......?
Eller här:Finns alternativ:
Tvätt & Tork
Se Elgigantens stora sortiment av tvätt och tork utrustning till din tvättstuga. Här finner du bland annat tvättmaskiner, torktumlare och tillbehör.www.elgiganten.se
Diskmaskin
Upptäck vårt stora utbud av Diskmaskiner här. Från märken så som Bosch & Electrolux! ✔Alltid lågt pris ✔Köp i butik & onlinewww.elgiganten.se
![]()
Russian Brides. Explore Dating Opportunities with Russian Women for Marriage - RussiansBrides
Russian women for marriage are waiting to meet you, but you need to know what Russian Brides are, details about the meeting and possible future expenses.russiansbrides.com
Ser inte hur den ska göra disken ren.Eller här:
![]()
Fleshlight Flight Pilot Masturbator - Låga priser
Köp Fleshlight Flight Pilot Masturbator hos Sinful. Pilot fleshlight. Snabb & diskret leverans. Nordens största utbud.www.sinful.se
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |