Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nope, jag har sagt åt Google att jag inte vill ha riktad reklam.@Ulvhamne
Baseras på tidigare sökningar?
Det kan vara så att både webutvecklaren och reklamutdelaren kan välja mellan att få betalt för sitt jobb eller respektera din önskan om att slippa reklamen. Gissningsvis är det inte välmående individer som trivs 100% på sitt nuvarande jobb vi pratar om nu.Sedan har jag inte riktigt förstått sidor som tar till "motåtgärder" mot reklamblockerare.
Den besökare som har installerat en reklamblockerare har ju sagt "Nej tack" till reklam, och du lyckas ändå påtvinga honom reklam, tror du att den personen tycker att du är duktig som webbutvecklare? Tror du den personen blir välvilligt inställd till reklamen du lyckas pressa på honom mot sin vilja?
Det är lite som dom som tvingar ner reklam i brevlådor med "Ingen reklam" på.
Känner dom sig duktiga då?
Det kan vara så att både webutvecklaren och reklamutdelaren kan välja mellan att få betalt för sitt jobb eller respektera din önskan om att slippa reklamen. Gissningsvis är det inte välmående individer som trivs 100% på sitt nuvarande jobb vi pratar om nu.
Antagligen är det så att om inte reklamintäkterna kommer in så får webutvecklaren inte betalt i framtiden (för det kan man mäta), och om någon får nys om att det slängs mycket av vissa reklamblad i buntar i återvinningen (för det kan hända att nån jävel kollar sånt) så har utdelaren inget jobb i framtiden.Både två får väl betalt för sitt jobb även om jag slipper reklamen?
Webbutvecklaren har implementerat en reklambanner på sidan, som jag blockerar.
Reklamutdelaren går förbi min brevlåda och slänger sedan några extra reklamblad i återvinningen? (förhoppningsvis)
Problemet är ju folk som köper skit som de hittat i reklamblad.Antagligen är det så att om inte reklamintäkterna kommer in så får webutvecklaren inte betalt i framtiden (för det kan man mäta), och om någon får nys om att det slängs mycket av vissa reklamblad i buntar i återvinningen (för det kan hända att nån jävel kollar sånt) så har utdelaren inget jobb i framtiden.
(Vet inte riktigt varför jag behöver förklara för en vuxen människa att världen fungerar så här.)
Antagligen är det så att om inte reklamintäkterna kommer in så får webutvecklaren inte betalt i framtiden (för det kan man mäta), och om någon får nys om att det slängs mycket av vissa reklamblad i buntar i återvinningen (för det kan hända att nån jävel kollar sånt) så har utdelaren inget jobb i framtiden.
(Vet inte riktigt varför jag behöver förklara för en vuxen människa att världen fungerar så här.)
Installerade en för första gången idag. Jag är nöjd med resultatet.Använder du reklamblockerare?
Det har jag haft ganska länge. Jag är ändå inte speciellt arg och besviken eller funderar om utdelaren känner sig duktig när det trillar in reklam trots det ibland för jag förstår att i vissa jobb kan man inte göra som man själv vill och jobba kvar. Och lite för att min jävla multifack-soptunna är på vägen mellan brevlådan och ytterdörren dessutom.Har du lapp på brevlådan?
Du glömde "nigeriabrev" på listan över saker som inte skulle fortsätta om folk inte var så förbannat korkade i genomsnitt.Problemet är ju folk som köper skit som de hittat i reklamblad.
Ännu värre människor som köper av telefonförsäljare.
Ingen skulle smuggla brajja om ingen rökte skiten.
Den klipper reklamen på Youtube ocksåVäxlat över till Brave. Inte en reklambanner.
Nöjd.
och är inte lika seg som Firefox.Den klipper reklamen på Youtube ocksåoch är inte lika seg som Firefox.
Iofs sant.Du glömde "nigeriabrev" på listan över saker som inte skulle fortsätta om folk inte var så förbannat korkade i genomsnitt.
Inte så förbannad men kändes tarvligt.
På väg hem efter 23 dagen övertid, nåja men lite sliten iaf och på samma sträcka har jag hamnat i kö 2 dagar på raken bakom a-moppetraktorbil. Inget jag hetsar upp mig över men idag när jag utan kö hamnar bakom en övningskörare tänkte jag åtminstone köra om. Håller avstånd, fri sikt utan möte även om vi närmar oss en fartkamera. Går ut i vänsterfilen tidigt för att inte sniffa stötfångare o kasta mig förbi, lugnt gaspådrag för att passera fartk *BLIXT* ..så det gick ju bra. Fullföljde omkörningen i moderat tempo.
Några km senare håller jag på att bli baksmälld av en Landrange-någonting.
Toppenafton men helt klart nyfiken om jag kommer få något beundrarbrev, återkommer med det.
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |