Ja, precis. Kan jag också tycka. Ringde polisen för att anmäla bedrägeri, men de trodde inte det skulle leda någonvart och troligen läggs förundersökningen ner då man inte kan bevisa ont uppsåt... "De kan ju ha lagt ut fel annons" tyckte polisen...

Nåja, de föreslog att jag istället skulle anmäla till konsumentverket då det rör sig om en säljfirma och inte en privatperson så det har jag gjort.
Idag är jag förbannad på hockeysupportrar som tror att de äger vägarna runt arenorna där de går på matcher. Hamnade i kö på vägen utanför arenan i ängelholm och höll på att få en av idioterna i sidan när jag kom körande, och komiskt nog tyckte idioten uppenbarligen att det var jag som gjort fel då han ilsket gestikulerade "blixtlås" frenetiskt vevande med armarna i luften. Att han kört ut och trängt sig in i en icke existerande lucka mellan två bilar ifrån en utfart med tydligt skyltad väjningsplikt störde honom tydligen inte. I dessa situationer önskar jag att jag inte brydde mig fullt så mycket om min egen bil som jag gör. Isåfall skulle jag klippa aset i sidan och sen stå och skratta medan han försöker förklara varför han inte skulle vara vållande till olyckan. "Jamen vi har ju varit på matchen allihop, alla vill ju hem, klart det ska vara blixtlås" Nej ditt jävla miffo!! NI har varit på matchen, JAG sitter i kö på grund av er! Ni borde fan be mig om ursäkt för kaoset ni skapat, jag har fan ingen skyldighet att skita i rådande trafikregler för er skull. Sitt på parkeringen och vänta på er tur att komma ut om det nu är så jävla kul att gå på match, eller också ge fan i det helt och hållet! Pucko!!