Idag är jag förbannad därför att...

Stranden är kilometerlång, jag går förbi allt folk, hittar en ensam plats knyter upp hängmattan för att slappa två timmar, och en halvtimme senare kommer nio personer för att bada och stojja precis framför mig. De har gått 2-300 meter och kunde ha gått 20 meter ytterligare men nej framför mig och förstöra min lugna plats ska dom vara.

Är väl ett bra exempel på hur okonstruktiv en diskussion blir när man kastar ur sig sånt. :)
Fast jag är rätt övertygad om att våldsverkarna njuter av att slå och skjuta sönder folk, lika mycket som bästa duktigaste godhetssignalerarna njuter av att importera sina gullungar i hundratusental - så jag står nog fast vid mina ord ändå.

…min eltandborste Oral-B luktar bränt och måste laddas allt oftare och jag måste därför köpa en ny. :gråta
Stort tack för trogen tjänst. Du har skött dig alldeles bra men nu måste jag dejta en annan Oral-B. :)

…min eltandborste Oral-B luktar bränt och måste laddas allt oftare och jag måste därför köpa en ny. :gråta
Stort tack för trogen tjänst. Du har skött dig alldeles bra men nu måste jag dejta en annan Oral-B. :)
Nu kanske det bara är ditt ordval som förleder mig (dejta), och nog för att dom vibrerar, men man ska bara ha såna där till tandborstning, och då överhettas dom inte :7peta :brynad

Nu kanske det bara är ditt ordval som förleder mig (dejta), och nog för att dom vibrerar, men man ska bara ha såna där till tandborstning, och då överhettas dom inte :7peta :brynad
Ha ha ha, misstänkte det där skulle komma! Nej den är endast på avsedd plats – i min mun. :smasha

Att återanvända sina gamla prylar när de inte längre ger tillräcklig funktion i från början avsett användningsområde är ju toppen.

Fast jag är rätt övertygad om att våldsverkarna njuter av att slå och skjuta sönder folk, lika mycket som bästa duktigaste godhetssignalerarna njuter av att importera sina gullungar i hundratusental - så jag står nog fast vid mina ord ändå.

Det här är ju nätet så jag hade naturligtvis inte förväntat mig nåt annat.

Våldsverkarna? Det var ju regeringen jag frågade om i #22730, och du svarade på i #22731.
Det är klart "om du står fast vid" att regeringen "njuter gränslöst osv..." så är det kanske inte så konstigt att du kallar dem "våldsverkare" heller.
Eller har du bara bytt ämne helt och pratar om nåt annat nu?

Volvo - igen.
Alltså fan ta deras talanglösa ingenjörer! :mad:
Någon borde sätta in ett konstant skrikande alarm på deras kontor, se om dom fattar vinkeln efter några veckor. :mad:

Volvo - igen.
Alltså fan ta deras talanglösa ingenjörer! :mad:
Någon borde sätta in ett konstant skrikande alarm på deras kontor, se om dom fattar vinkeln efter några veckor. :mad:

Är det inte enklare att bara ta på sig säkerhetsbältet? :hej

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!