Idag är jag förbannad därför att...

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Stranden är kilometerlång, jag går förbi allt folk, hittar en ensam plats knyter upp hängmattan för att slappa två timmar, och en halvtimme senare kommer nio personer för att bada och stojja precis framför mig. De har gått 2-300 meter och kunde ha gått 20 meter ytterligare men nej framför mig och förstöra min lugna plats ska dom vara.
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Är väl ett bra exempel på hur okonstruktiv en diskussion blir när man kastar ur sig sånt. :)
Fast jag är rätt övertygad om att våldsverkarna njuter av att slå och skjuta sönder folk, lika mycket som bästa duktigaste godhetssignalerarna njuter av att importera sina gullungar i hundratusental - så jag står nog fast vid mina ord ändå.
 

Str3 R

Sporthojsnörd
Gick med
9 Sep 2018
Ort
Huddinge
Hoj
2 britter och 1 svenne
…min eltandborste Oral-B luktar bränt och måste laddas allt oftare och jag måste därför köpa en ny. :gråta
Stort tack för trogen tjänst. Du har skött dig alldeles bra men nu måste jag dejta en annan Oral-B. :)
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
…min eltandborste Oral-B luktar bränt och måste laddas allt oftare och jag måste därför köpa en ny. :gråta
Stort tack för trogen tjänst. Du har skött dig alldeles bra men nu måste jag dejta en annan Oral-B. :)
Nu kanske det bara är ditt ordval som förleder mig (dejta), och nog för att dom vibrerar, men man ska bara ha såna där till tandborstning, och då överhettas dom inte :7peta :brynad
 

Str3 R

Sporthojsnörd
Gick med
9 Sep 2018
Ort
Huddinge
Hoj
2 britter och 1 svenne
Nu kanske det bara är ditt ordval som förleder mig (dejta), och nog för att dom vibrerar, men man ska bara ha såna där till tandborstning, och då överhettas dom inte :7peta :brynad
Ha ha ha, misstänkte det där skulle komma! Nej den är endast på avsedd plats – i min mun. :smasha
 

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Ort
Ja
Hoj
Ok
Att återanvända sina gamla prylar när de inte längre ger tillräcklig funktion i från början avsett användningsområde är ju toppen.
 

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Ort
Borlänge
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Fast jag är rätt övertygad om att våldsverkarna njuter av att slå och skjuta sönder folk, lika mycket som bästa duktigaste godhetssignalerarna njuter av att importera sina gullungar i hundratusental - så jag står nog fast vid mina ord ändå.

Det här är ju nätet så jag hade naturligtvis inte förväntat mig nåt annat.

Våldsverkarna? Det var ju regeringen jag frågade om i #22730, och du svarade på i #22731.
Det är klart "om du står fast vid" att regeringen "njuter gränslöst osv..." så är det kanske inte så konstigt att du kallar dem "våldsverkare" heller.
Eller har du bara bytt ämne helt och pratar om nåt annat nu?
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Volvo - igen.
Alltså fan ta deras talanglösa ingenjörer! :mad:
Någon borde sätta in ett konstant skrikande alarm på deras kontor, se om dom fattar vinkeln efter några veckor. :mad:
 

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Ort
Luleå
Hoj
Bara fräna hojar
Volvo - igen.
Alltså fan ta deras talanglösa ingenjörer! :mad:
Någon borde sätta in ett konstant skrikande alarm på deras kontor, se om dom fattar vinkeln efter några veckor. :mad:

Är det inte enklare att bara ta på sig säkerhetsbältet? :hej
 
Nyheter
Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Top