Idag är jag förbannad därför att...

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det beror på.
Vietnameser använder någon krydda som luktar soptipp och polacker kokar massor av kål.
Annars har jag inte stött på något som luktar direkt offensivt.

Kålpudding, kåldolmar, pannbiff med lök, fläsksås med lök, blodpalt, paltbröd, blodpudding och pölsa. Du säger att svenskar inte lagar mat som kan lukta soptipp eller? :va :D
 

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Gävle
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
Igår och idag har det nog varit de varmaste dagarna i år, och en annan får minsann ligga i soffan med ryggskott istället för att rasta hojen. Man bli sn'e!
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Tvärt om , de blir ljust 1 timme längre på kvällen ! De är liksom ide´n med sommartiden ! :tummenupp
På morgonen är solen ändå uppe före dom flesta så de är på kvällen vi märker skillnaden ! :banana

Precis så är det. Solen går ändå upp vid femtiden på morgonen redan. :)
 

Rockmorsan

Inte som andra
Gick med
28 Aug 2011
Ort
Norrköping
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Väldigt irriterande. Bloggar och bloggar men all för ofta sparas de inte utan jag får bara ett meddelande om "att något gick fel" och så är det borta när man försökte spara. Usch jag blir så arg. Det är ju inget roligt att blogga då man får skriva om och om och om igen de gånger man glömmer att kopiera all text innan man trycker spara. Måste nog hitta en annan bloggplattform för det är inte vettigt när det inte fungerar.
 

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Ort
10 nautiska från slottet
Hoj
Ja
Väldigt irriterande. Bloggar och bloggar men all för ofta sparas de inte utan jag får bara ett meddelande om "att något gick fel" och så är det borta när man försökte spara. Usch jag blir så arg. Det är ju inget roligt att blogga då man får skriva om och om och om igen de gånger man glömmer att kopiera all text innan man trycker spara. Måste nog hitta en annan bloggplattform för det är inte vettigt när det inte fungerar.

Kan du inte använda något textprogram då, och sen kopiera och klistra in.
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Har insett att den starka, villkorslösa och länge så obesvarade kärleken jag känt till min skitbil nu börjar mattas av.
Kan inte riktigt sätta fingret på varför. Kanske är det för att jag åtgärdat alla allvarliga fel och att bilen nu inte längre försöker provocera mej hela tiden! Vårt förhållande är nu bara enkelt, tryggt, och pålitligt. Tyvärr med det också ganska tråkigt och ospännande.

Det kanske är så att mitt förhållande till mina fordon är ungefär som kvinnor som ständigt söker sej tillbaka till misshandlande män.

Så vad ska jag då göra?
Fimpa japanen och köpa något med usel detaljkvalitet och klantiga ingenjörslösningar. En bil som bara kärlek och konstant skruvande kan hålla i drift.
En Ford.

Ja så får det bli!
 
Last edited:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Har insett att den starka, villkorslösa och länge så obesvarade kärleken jag kännt till min skitbil nu börjar mattas av.
Kan inte riktigt sätta fingret på varför. Kanske är det för att jag åtgärdat alla allvarliga fel och att bilen nu inte längre försöker provocera mej hela tiden! Vårt förhållande är nu bara enkelt, tryggt, och pålitligt. Tyvärr med det också gaska tråkigt och ospännande.

Det kanske är så att mitt förhållande till mina fordon är ungefär som kvinnor som ständigt söker sej tillbaka till misshandlande män.

Så vad ska jag då göra?
Fimpa japanen och köpa något med usel detaljkvalitet och klantiga ingengörslösningar. En bil som bara kärlek och konstant skruvande kan hålla i drift.
En Ford.

Ja så får det bli!
Man kan inte älska en ford.
 

anders_69

Datadoktor
Gick med
28 Sep 2008
Ort
Bunkeflostrand
Hoj
V11 Sport -01
Så vad ska jag då göra?
Fimpa japanen och köpa något med usel detaljkvalitet och klantiga ingengörslösningar. En bil som bara kärlek och konstant skruvande kan hålla i drift.
En Ford.

Ja så får det bli!

Nope. Franskt eller italienskt. Cittra CX eller XM, Alfa 75 eller 155 är några förslag på billiga fordon med outömliga möjliheter till jävelskap.
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top