Idag är jag förbannad därför att...

Det beror på.
Vietnameser använder någon krydda som luktar soptipp och polacker kokar massor av kål.
Annars har jag inte stött på något som luktar direkt offensivt.

Kålpudding, kåldolmar, pannbiff med lök, fläsksås med lök, blodpalt, paltbröd, blodpudding och pölsa. Du säger att svenskar inte lagar mat som kan lukta soptipp eller? :va :D

Igår och idag har det nog varit de varmaste dagarna i år, och en annan får minsann ligga i soffan med ryggskott istället för att rasta hojen. Man bli sn'e!

Väldigt irriterande. Bloggar och bloggar men all för ofta sparas de inte utan jag får bara ett meddelande om "att något gick fel" och så är det borta när man försökte spara. Usch jag blir så arg. Det är ju inget roligt att blogga då man får skriva om och om och om igen de gånger man glömmer att kopiera all text innan man trycker spara. Måste nog hitta en annan bloggplattform för det är inte vettigt när det inte fungerar.

Väldigt irriterande. Bloggar och bloggar men all för ofta sparas de inte utan jag får bara ett meddelande om "att något gick fel" och så är det borta när man försökte spara. Usch jag blir så arg. Det är ju inget roligt att blogga då man får skriva om och om och om igen de gånger man glömmer att kopiera all text innan man trycker spara. Måste nog hitta en annan bloggplattform för det är inte vettigt när det inte fungerar.

Kan du inte använda något textprogram då, och sen kopiera och klistra in.

Har insett att den starka, villkorslösa och länge så obesvarade kärleken jag känt till min skitbil nu börjar mattas av.
Kan inte riktigt sätta fingret på varför. Kanske är det för att jag åtgärdat alla allvarliga fel och att bilen nu inte längre försöker provocera mej hela tiden! Vårt förhållande är nu bara enkelt, tryggt, och pålitligt. Tyvärr med det också ganska tråkigt och ospännande.

Det kanske är så att mitt förhållande till mina fordon är ungefär som kvinnor som ständigt söker sej tillbaka till misshandlande män.

Så vad ska jag då göra?
Fimpa japanen och köpa något med usel detaljkvalitet och klantiga ingenjörslösningar. En bil som bara kärlek och konstant skruvande kan hålla i drift.
En Ford.

Ja så får det bli!

Last edited:
Har insett att den starka, villkorslösa och länge så obesvarade kärleken jag kännt till min skitbil nu börjar mattas av.
Kan inte riktigt sätta fingret på varför. Kanske är det för att jag åtgärdat alla allvarliga fel och att bilen nu inte längre försöker provocera mej hela tiden! Vårt förhållande är nu bara enkelt, tryggt, och pålitligt. Tyvärr med det också gaska tråkigt och ospännande.

Det kanske är så att mitt förhållande till mina fordon är ungefär som kvinnor som ständigt söker sej tillbaka till misshandlande män.

Så vad ska jag då göra?
Fimpa japanen och köpa något med usel detaljkvalitet och klantiga ingengörslösningar. En bil som bara kärlek och konstant skruvande kan hålla i drift.
En Ford.

Ja så får det bli!
Man kan inte älska en ford.

Så vad ska jag då göra?
Fimpa japanen och köpa något med usel detaljkvalitet och klantiga ingengörslösningar. En bil som bara kärlek och konstant skruvande kan hålla i drift.
En Ford.

Ja så får det bli!

Nope. Franskt eller italienskt. Cittra CX eller XM, Alfa 75 eller 155 är några förslag på billiga fordon med outömliga möjliheter till jävelskap.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT