Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Njut av vilan istället för att störa dig på den?
Längesen man var såhär förbannad, men idag så tändes alla stubintrådar samtidigt! Blirbara jag tänker på det. Orsaken? Landracing...
Utskälld av chefen för att jag inte är klar med ett jobb som jag redan förrgår sa till honom om att jag inte kommer hinna slutföra innan helgen pga att det helt enkelt är för mycket som ska kopplas,dras om och sättas upp![]()
Hatar mitt jobb...Hade stor omskyltning som extrauppgift till dagens stängning, men mitt i allting så inträffar en trafikolycka på motorvägen ett par hundra meter bort varpå denna stängs av helt för trafik. Som ett resultat av detta kommer ca 800 vilsna motorvägsresenärer till macken och undrar hur de ska ta sig till "valfri stad längs motorvägen" och jag får så mycket att göra att jag inte ens kan lämna kassan, än mindre springa runt i butiken och skylta om. Som jag slitit idag, Hade tio gånger så många kunder och tio gånger så mycket att göra som en normal stressig kväll, för att inte tala om hur mycket jobbigare det var än en vanlig lugn söndagkväll... fy faaaan...
![]()
![]()
Ni är ett as min herre
Jag som precis tänkte klaga på att jag måste åka o titta till en sak varannan timma så jag inte bara kan sitta här på mitt feta arsle hela natten.
Men de e nog fan mer synd om mig ändå va.
Ni är ett as min herre![]()
Hade stor omskyltning...
...800 vilsna motorvägsresenärer till macken och undrar hur de ska ta sig till "valfri stad längs motorvägen"...
Det här är fan helt jävla sjukt. Äckligt, motbjudande och så fel...
http://www.dn.se/ledare/signerat/i-enogda-domares-sallskap
Har du läst domstolsprotokollet?
Det där är journalistens tolkningar/åsikter samt filtrerade fakta.
Kanske har hon rätt men jag tror nog ändå att domaren har lite mer på fötterna än vad hon utrycker i sin tidningsartikel.
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell
Screenshot Titta bakåt u... |
|
![]() |
Nya Ducati Multistrada V4 Rally
Pressrelease från Ducati (B... |
![]() |
MV Agusta bekräftar ny Brutale
MV Agusta har avslöjat en d... |
![]() |
Yamaha rekordsatsar på GGN
När världens största enduro... |