Angående det halkigaste ämnet människan känner till så fick jag tag på en tub glidmedel i en porrbutik som var det jävligaste jag har varit med om, det kanske var teflon på tub?
Läs på tuben: Fietsvet mit Teflon, kan inte bli mycket halkigare än så!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Angående det halkigaste ämnet människan känner till så fick jag tag på en tub glidmedel i en porrbutik som var det jävligaste jag har varit med om, det kanske var teflon på tub?
Den flåsar ungefär som den jag har nu, jag kanske bara har underskattat hur mycket den blåser, eller så klarar den inte statiskt tryck fläkten jag har nu, för dom verkar ligga däromkring.
Jag har dock gjort vad varje redig karl skulle ha gjort, jag slängde den gamla fläkten i diskmaskinen och har nu plockat isär och fettat in axeln/lagren med det halkigaste ämne människan känner till...
Samma här... "silikonglid" som det kallas... Ett tips är att inte lapa hallongrotta i samband med användandet...![]()
Om jag inte minns fel så var den till för umgänge mellan två män, jag måste kolla om jag har kvar den och se vad det står 
Ni som har erfarenhet av det, tycker inte ni den förlorar "glidet" fortare än vanligt vattenbaserat glidmedel?...silikonglid...
Ni som har erfarenhet av det, tycker inte ni den förlorar "glidet" fortare än vanligt vattenbaserat glidmedel?
Då har vi stött på olika märken för min erfarenhet är tvärtom.Nej, det är helt tvärtom. Silikonbaserat är bättre än vattenbaserat men ska inte användas ihop med leksaker. Det dunstar inte och är drygare. Därför kostar det ungefär dubbelt så mycket.
Då har vi stött på olika märken för min erfarenhet är tvärtom.
Varför inte använda ihop med leksaker (dildos o dyl förutsätter jag att du menar)?
Ni som har erfarenhet av det, tycker inte ni den förlorar "glidet" fortare än vanligt vattenbaserat glidmedel?

Edit/ Här har vi honom, trodde jag åtminstone. Det var inte denna utan en annan som hade plogat gatan tidigare under dagen.
Kan man punktera såna däck eller![]()
Äntligen långhelg och så har man gått och blitt förkyld!![]()
Plogbilschaufförsjävelen tyckte det var en skitbra idé att trycka till min släpkärra ute på gatan så att högra positionsljuset spräcktes mot mitt staket
Jag kan förstå att det är irriterande med bilar och släp efter gatorna men det är ju faktiskt mitt problem och inte hans, han kan ploga gatan utan problem ändå.
Så nu måste jag åka till garaget och leta fram material bra nog att bygga fotanglar av som kan punktera däcken på en stor fet jävla frontlastarmodell av traktor eller vad man kallar dem
Tips på detta? Armeringsjärn kan funka, men det får ju inte synas
Edit/ Här har vi honom, trodde jag åtminstone. Det var inte denna utan en annan som hade plogat gatan tidigare under dagen.
Kan man punktera såna däck eller![]()
En sånt ekipage kan man bara inte bli irriterad på. Ut jubla!
se det positiva, du kan ligga och tycka synd om dig själv utan att klandras för det![]()
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!