Idag är jag förbannad därför att...

Idag är jag förbannad för att transportstyrelsen inte ger mig tillbaka mitt jävla körkort, skulle fått det den 9:e november...ringer idag och undrar vafan dom håller på med och får beskedet 'ditt ärende väntar på att få en handläggare, kan inte säga när du får en men då kommer du iaf ha tillgång till vidare information' ...vilket betyder; 'vi sitter på ditt körkort tills vi fått tummen ur röven, men det ser inte ut att va inom den närmsta framtiden.'

jag råka boka ett garage för att se att man bokar för ett helt år när man gör det, inte så smart då jag iaf tillfälligt flyttar i mars.:näsblod

Råkade röra om lite för hastigt i kastrullen med pasta, det flög lite vatten till stekpannan jämte som innehöll kokande matfet. Självklart studsade det vidare på min arm.
Härlig brännskada! :huvet

... riktningen det svenska samhället är på väg åt är helt åt helvete! Förr kunde man vara stolt för sitt land! Idag då? Jag hade mer än gärna pissat på flaggan!

Varför luktar Mamma Scans köttbullar fis?
Nu luktar ju hela frysen prutt. Man blir förbannad.

... riktningen det svenska samhället är på väg åt är helt åt helvete! Förr kunde man vara stolt för sitt land! Idag då? Jag hade mer än gärna pissat på flaggan!

Med tanke på du verkar allt annat än särskilt gammalkan jag inte låta bli att undra hur länge sedan det där "förr" är.

skanda_flaggan_de_geer.jpg

YR.NO påstår att det inte ska bli kallare än -16 i natt, jag gick ut och hämtade ved och konstaterade att det var helt stjärnklart och redan -17, det kommer att bli riktigt kallt i natt....

YR.NO påstår att det inte ska bli kallare än -16 i natt, jag gick ut och hämtade ved och konstaterade att det var helt stjärnklart och redan -17, det kommer att bli riktigt kallt i natt....
tur jag sålde skit bilen ikväll då :D va inte mkt glyckol i den efter jag toppa upp kylarn

Nått jävla ålarens har roat sig med att vrida isönder splinsen till den bakre torkaren på bilen.

1) För att jag själv är ett pucko och hade ett kort lösenord på min gmail :fatta!

2) Den jävla kines som utnyttjade 1) till att maila spam till alla mina kontakter :mad:

3) 30+ mail från kontakter som vill påpeka att jag nog har virus.:död

...därför att nån djävel tycker att Kardemumma i bamseburk är ett måste för lunchmatsalen. I våra kryddkorgar vid borden har det alltid funnits tre bamseburkar med krydda: salt, peppar, grillkrydda.
Så är det inte vitt som salt eller svart och grovt som peppar så utgår jag från att det är grillkrydda.

Röven vad äckligt det var med stekt potatis dränkt i kardemumma. :mad:

:hungrig

Bifogat

• grillmumma.jpg
    grillmumma.jpg
    45.6 KB · Visningar: 38
Last edited:
...därför att nån djävel tycker att Kardemumma i bamseburk är ett måste för lunchmatsalen. I våra kryddkorgar vid borden har det alltid funnits tre bamseburkar med krydda: salt, peppar, grillkrydda.
Så är det inte vitt som salt, svart och grovt som peppar så utgår jag från att det är grillkrydda.

Röven vad äckligt det var med stekt potatis dränkt i kardemumma. :mad:

:hungrig

Kan omöjligt vara värre än den groteska matförstöraren grillkrydda :zpy

Kan omöjligt vara värre än den groteska matförstöraren grillkrydda :zpy

Grillkrydda är det enda som räddar färdiga micro-rätter i stil med "Lövtunn bit med potatiskroketter och såshelvete".

Kardemumma har förihelvete inget existensberättigande i en lunchmatsal!

:lågtblodsocker

landade med raka ben med brädan igår, på plant underlag... jävligt smart med tanke på att jag genomgått två knäoperationer det senaste året, har inte det minsta ont idag neeedå :huvet

Coolt, är han bra på fighting? Var glad över att du inte fick bråck, det gör ont som fan :näsblod Har haft det 2ggr själv...

*sorry, var tvungen :krama *

Jewla språkhitler. :mad:

Bråck heter det ja.

Nja, har inget ont nu så det kanske "bara" är fett som putar ut huden sas.
Ska in på onsdag och kika vaffan min kropp håller på med egentligen.
Tänkte efter lite och insåg att det är första gången i mitt liv jag besöker ett sjukhus självmant.
Har varit in akut en gång tidigare vid en kraftig stukning av foten.
Får hoppas det blir sista också.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...