Idag är jag förbannad därför att...

Idag är jag förbannad för att jag bor i landets enda stad som det tar 2 dagar att skicka ett paket till.
Fattar inte vem sätter en sorteringsstation för paket i Ånge 8mil utanför s-vall så att paketen man beställer alltid blir liggande 1 extra dag i byn gud glömde.
FY faaan hatar posten

Idag är jag förbannad för att jag bor i landets enda stad som det tar 2 dagar att skicka ett paket till.
Fattar inte vem sätter en sorteringsstation för paket i Ånge 8mil utanför s-vall så att paketen man beställer alltid blir liggande 1 extra dag i byn gud glömde.
FY faaan hatar posten

Ånge är postens svarta hål. Varenda gång jag beställer något via posten så kan man ge sig fan på att det fastnar i Ånge 1-2 dagar.

FY faaan hatar posten

Ja för hit upp kommer inget på mindre än en vecka...

Ett brev kan ta 4 dagar med rensläde hit upp, jättekul när man skickar viktiga dokument som ska läsas igenom, skrivas under och skickas tillbaka.
Inte blev det lättare nu när utbärningen kommer vid 4 på eftermiddagen heller...

Postis ser rätt sliten ut han med sedan distrikten blev större.

Inte förbannad kanske, lite kluven.
Får in en enda kanal i HD, helt fantastisk bild, det som gör det så tragiskt är att den kanalen sänder bara gamla engelska såpor och serier från 50-talet.
iLand-promlem ala carte.

Inte förbannad kanske, lite kluven.
Får in en enda kanal i HD, helt fantastisk bild, det som gör det så tragiskt är att den kanalen sänder bara gamla engelska såpor och serier från 50-talet.
iLand-promlem ala carte.

Förstår att du blir pissed. 50-talare ska ju inte ens ha bra bild. Helst ska det va en goding med i efterhand pålagd färg. Som skiktar sig på nåt vänster. Ett ansikte vars konturer väller ut av grönt på ena sidan å rött på den andra, hahaha... Har du det i bra bild blir den ju kass :D

har väntat på att polaren ska komma över med min mobil i 8h nu..får en att inse hur handikappad man är utan telefon..

Kan inte hämta den för jag vet inte vart han är.. så kortsagt jag e fast i lägenheten och inser att jag troligen skulle försöka tugga av mig tungan efter 3 dagar i isoleringscell..

Tror jag är den mest rastlösa uttråkade människan söder om polcirkeln..

Uttråkad :( Vad gör man som gräsänkling en lördag när polarna är ute och svirar och jag har precis lagt ungen?
Tanken på att ringa upp jobbmobilen från min privata lur och lägga den bredvid babywatchen och sen dra ut på äventyr slog mig men någonting säger mig att det får mig att framstå som en oansvarig förälder?
Nåväl, jag har inte ens duschat så tanken tål att tänkas ytterligare på.

......

Uttråkad :( Vad gör man som gräsänkling en lördag när polarna är ute och svirar och jag har precis lagt ungen?
Tanken på att ringa upp jobbmobilen från min privata lur och lägga den bredvid babywatchen och sen dra ut på äventyr slog mig men någonting säger mig att det får mig att framstå som en oansvarig förälder?
Nåväl, jag har inte ens duschat så tanken tål att tänkas ytterligare på.

Bifogat

• images.jpg
    images.jpg
    12.1 KB · Visningar: 32
Tror jag är den mest rastlösa uttråkade människan söder om polcirkeln..

Mja det vettefasen, har också förbannat svårt att sitta hemma, även om det ändå blir så allt för ofta.

Skall man orka dra ut på staden själv, eller skall man sitta hemma och förbittras ist? :va

Mja det vettefasen, har också förbannat svårt att sitta hemma, även om det ändå blir så allt för ofta.

Skall man orka dra ut på staden själv, eller skall man sitta hemma och förbittras ist? :va
våldgästa en polare gör nått, sitt fan ine hemma om du inte tvär måste.

våldgästa en polare gör nått, sitt fan ine hemma om du inte tvär måste.

Mjo, skulle ut med en polare var planen, men fanskapet har gått och blitt sjuk.
Resten av bekantskapskretsen har ju gått och blivit sådär ekligt toffliga av sig. :gnissla

Vettefan, blir väl kanske ut & bröla ändå. :/

Fasen, jag behöver nya vänner. :gnissla
varför känns det som vi två har varigt här och sagt det förut? i mitt fall är det ganska uppenbart att de är mig det är fel på då jag hamnar i samma sits på 3 ställen.

Fan sladdaå köpte ugns pizza, upptäcker att ena bakhjulet höll på lossna IGEN (:3freak) väl hemma så tappar jag pizzen på golve men ag som jag är kastar jag tillbaka den på talriken... känner redan magsjuka komma..

varför känns det som vi två har varigt här och sagt det förut? i mitt fall är det ganska uppenbart att de är mig det är fel på då jag hamnar i samma sits på 3 ställen.

Fan sladdaå köpte ugns pizza, upptäcker att ena bakhjulet höll på lossna IGEN (:3freak) väl hemma så tappar jag pizzen på golve men ag som jag är kastar jag tillbaka den på talriken... känner redan magsjuka komma..

Antagligen har det väl hänt förr. :/

Skruva fast hjulet för tusan! :7peta

att jag skulle ta det lugnt på firmafesten igår, skulle dra hem tidigt och sova o bli utvilad. Tappade minnet vid 17.25, kom hem 00.00 skitpackad o tar en dusch. Efteråt så ställer jag mig i torkskåpet och sätter på den på låg värme, "ekonomi-läge". Föör lat. O min favorittjocktröja försvann någon gång också.

Random-kommentar till brorsan som agera taxi, "asså om du bangar, asså fuck you, jag hoppar på din skalle. Asså, även om jag är nykter. Nä, men fan vad kul det ska bli faktiskt :)"

Önskar jag kunde minnas kvällen såhär i efterhand..:död

att jag skulle ta det lugnt på firmafesten igår, skulle dra hem tidigt och sova o bli utvilad. Tappade minnet vid 17.25, kom hem 00.00 skitpackad o tar en dusch. Efteråt så ställer jag mig i torkskåpet och sätter på den på låg värme, "ekonomi-läge". Föör lat. O min favorittjocktröja försvann någon gång också.

Random-kommentar till brorsan som agera taxi, "asså om du bangar, asså fuck you, jag hoppar på din skalle. Asså, även om jag är nykter. Nä, men fan vad kul det ska bli faktiskt :)"

Önskar jag kunde minnas kvällen såhär i efterhand..:död

:rofl :rofl :rofl

Fyllekreativitet är sjukt roligt:D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...