Idag är jag förbannad därför att...

Nejnej, hata Iphone lite istället.

Hade du kört Gmail och Android hade du haft lägre blodtryck just nu. :krama

Skrev jag att emialen inte funkar på iphonen?
Det finns absolut inget jag hatar med den, just det att allt funkar gör att i love it ...så det så

du höjer mitt blodtryck..inte iphonen :mad:
(och bredbandsbolaget emial då de har gjort stora ändringar, nytt utseende och funktioner som jag inte gillar)

Iphone gav mig en stor kopp gratis kaffe idag...:banana

Last edited:
Tavlan på perrongen visade en destination men tåget skulle tydligen någon annanstans... :näsblod
Fan vad surt att för sent inse att man är inne på en annan pendeltågslinje när man bara vill hem. :mad:

Bara ta mötande pendel tillbaka till lämplig station där det gick att byta tillbaka till avsedd linje.

Sitter här med iPhoneorginal, vet hur man pillar isär dom, men hur ska jag kunna modifiera hårdplasten?! Eller menar du den där gummipackningen som håller ihop allt?! :va

Om några timmar får jag mina recktiga lurar, då jefflar! :yoparty

Kanske som snus om man ska dricka stora mängder vatten och sen hångla med en chey :D

(o jag snusar inte ens)
jag spy iof av lukten av snus.. :P

bakfull å kan inte sova

Att min privata iphone brann upp förra fredagen, väntar på ny och lånetelefonen är skiiiit.

Att jag beställde ny firmalur, en iphone 4, i tisdags förra veckan.
Ringer de efter en vecka å de säger att den i skickad.
Ringde igår och då va den inte skickad!!! :mad:

Skulle åkt till Dubai på kurs 11:e december...

Men nee, nu bestämde dom sig för att det var onödigt.

Piss skit.

Pojkvännen som hade totalt råflipp på sin flickvän utanför.
Helt språnggalen men turligt nog la han ingen fysisk kontakt på tjejen eller hennes livrädda hund.

Stackars flicka.

Min vovve blev dock inte rädd utan han blev lika förbannad som jag.

Rockklassiker.

Varför är det antingen en gammal sönderspelad låt med Aerosmith, Red hot, eller ett tiominuters reklaminslag på den jEfla kanalen?

Det är när P3 kör i bästa HBT-gråsosses-lede-FI-stil, eller låter Kodjo ta över spakarna, enda alternativet i radion, när reklamkanalerna kör hiss-muzak på repeat.

Mina axlar kukat ur. Vettefan vad är. Men eXakCt samma punGt som gör svajnigt ont på båda axlarna i ett speciellt läge.

Oplanerad övertid om 3 timmar + litet till. 50% av bemanningen (min kollega) är sjuk. :(

Vart börja?
För att jag betet mig som ett jävla barn istället för att göra det om måste göras så nu har jag två omtentor och ligger efter i nuvarande kurser. omtentor som såklart är dagarna eftervarandra.

Min rygg mördar mig för att jag sitter och pluggar, verktabletter som hjälper gör huvetsåsigt, jävla moment 22..

Jag blir bostadslös den 15e december.

Jag söp bort cykel hörlurar och handskar i helgen.

Plus att allt jag rör går sönder.. skulle bytta ut en avdragen bult på bilen (ute, i minus 12) tro på fan jag drar av en annan. plus att jag tror jag sabba toppackningen när jag montera den..

Jag äter fiskbullar å pasta..
Nej dags att ta lite ansvar för min situation kanske?

Vart börja?
För att jag betet mig som ett jävla barn istället för att göra det om måste göras så nu har jag två omtentor och ligger efter i nuvarande kurser. omtentor som såklart är dagarna eftervarandra.

Min rygg mördar mig för att jag sitter och pluggar, verktabletter som hjälper gör huvetsåsigt, jävla moment 22..

Jag blir bostadslös den 15e december.

Jag söp bort cykel hörlurar och handskar i helgen.

Plus att allt jag rör går sönder.. skulle bytta ut en avdragen bult på bilen (ute, i minus 12) tro på fan jag drar av en annan. plus att jag tror jag sabba toppackningen när jag montera den..

Jag äter fiskbullar å pasta..
Nej dags att ta lite ansvar för min situation kanske?
Surt!

Men visst fan har dom väl "bostadsgaranti" där uppe om man pluggar?

Surt!

Men visst fan har dom väl "bostadsgaranti" där uppe om man pluggar?
Mm i ett halvår och det är det jag sitter i nu och det ska rivas till jul.

Och eftersom jag kom på att jag skulle plugga här 8 aug så har jag kötid sen just 8 aug. Så får inga bostäder på det (typ monopol) och blocket annonserna har jag för små tuttar för att få.:gnissla

Men om man gräver en grav kan man inte va riktigt förvånad över att man ramlar ner i den..

Edit: Hitta mina bortsupna hörlurar, i tvättmaskin.:banana

Edit2: Nu snöar det, bara för jag inte fick igång bil jäveln..:brinnerup
Så nu får man sitta inne och lyssna på tafata försök till gitarrspelande istället för att va ute å leka.

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...