Idag är jag förbannad därför att...

Klappade du till dom eller skrek du på dom?

Man brukar ju ha ett svart tunnelseende i dom situationerna.

Nä jag sa till dom att lägga av eftersom dom betedde sig som två småungar. Sen tackade jag så hemskt mycket för den fördärvade aptiten. Inget funkar bättre än skuld. :D

Tankefel nåt jävulskt.
De där två pinnarna ska sättas i bågen på skotern, blir klart opraktiskt med ett drag monterat inåt. :huvet
Vadfan tänkte jag på? :confused:
2iasx9f.jpg

Somna efter jobbet är så jävla skönt. Men sover man för länge är man uppe halva natten :huvet

Kodjodjodjodjodo i P3 :mad: Jävla fjant, jag vill inte lyssna på barnradio eller radio för efterblivna.

• Gilla
Reaktioner: SGM
Min chef fattar inte att jag avlasta ett par kollegor med ärenden som jag kan lösa snabbare och med färre steg i processen.

Få se vad han säger när han är tillbaka från sin tjänsteresa som han dessutom är väldigt dålig på att informera om. Det minsta man kan begära är att veta i förväg när han är frånvarande och när han kommer tillbaka. Istället ser man det på skylten utanför hans kontor :gnissla

Min chef fattar inte att jag avlasta ett par kollegor med ärenden som jag kan lösa snabbare och med färre steg i processen.

Få se vad han säger när han är tillbaka från sin tjänsteresa som han dessutom är väldigt dålig på att informera om. Det minsta man kan begära är att veta i förväg när han är frånvarande och när han kommer tillbaka. Istället ser man det på skylten utanför hans kontor :gnissla

Men det måste ju vara något positivt när tjifen är borta..
Då är det ju som bäst.. :D
(Har inte träffat tjifen på månader själv.. :D båda är lika lyckliga)

EDIT: Visst faen, fel tråd... :mad:
Något jag är förbannad över är att företaget gav alla 4 PROMILLE i löneförhöjning.. VAFFAEN SKA JAG MED 200 spänn till??? Behåll skiten och ge mig en sjukvårdsförsäkring istället.. :mad:

Last edited:
Men det måste ju vara något positivt när tjifen är borta..
Då är det ju som bäst.. :D
(Har inte träffat tjifen på månader själv.. :D båda är lika lyckliga)

EDIT: Visst faen, fel tråd... :mad:
Något jag är förbannad över är att företaget gav alla 4 PROMILLE i löneförhöjning.. VAFFAEN SKA JAG MED 200 spänn till??? Behåll skiten och ge mig en sjukvårdsförsäkring istället.. :mad:
50 kakor i månaden de va rätt schysst lön redan, berror iof på jobb men jag skulle vara rätt nöjd där tror jag (påminn mig om det när jag har det, för då lär jag vilja ha mer :hihi)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT