Idag är jag förbannad därför att...

Idag är jag förbannad på bilar som envisas med att parkera på bussparkeringar.
Det är ju inte precis gott om parkeringar för buss!

Skärpning för böfvelen!

Motorras på aprilian. I år IGEN. HELVETE

Vad skönt det var att gå i diket pga låst bakhjul efter motorraset med.. (frikoppla hjälpte inte pga den brutala mängden metall som frigjordes)

Hittills har jag hittat 1x1cm stora alubitar, bronsbitar, massa bronsflagor och alusörja i det jag har grävt ur motorn.. Imorrn tar jag isär resten :/

...idag är jag förbannad på ALLA DESSA BUNTMONGON som tror att en skyddsväst för geggmopeder är ett bra skydd för gatåkat, för det är ju så varmt/krångligt med ett skinnställ.
Fan vad less jag är på att folk inte kan använda de små grå.

Västpisset är gjort för krockvåld, inte nötning - men det blir säkert bra med en fräääsig luvtröja över, den skyddar nog en mikrosekund eller två, innan den kavlar ihop sig, eller blir ett med den smältande nylonplasten i västen.

ÄR DET SÅ FÖRBANNAT SVÅRT ATT FATTA? :huvet

Är det för varmt, låt hojen stå och åk och bada istället.

Helvete...

För att hojen nu har stått i mer än en månad för att jag väntar på en (1!) del.. Först glömdes den bort när jag beställde den, sen vänder dom på etvå siffror vilket renderar i en annan del, och den nya beställningen med rätt del har nu skeppats.. Då skickade USPS den fel, så den försvann efter att den passerade tullen, i KANADA :mad:
Så nå mer hojåkning i sommar lär det ju knappast bli.. :(

...idag är jag förbannad på ALLA DESSA BUNTMONGON som tror att en skyddsväst för geggmopeder är ett bra skydd för gatåkat, för det är ju så varmt/krångligt med ett skinnställ.
Fan vad less jag är på att folk inte kan använda de små grå.

Västpisset är gjort för krockvåld, inte nötning - men det blir säkert bra med en fräääsig luvtröja över, den skyddar nog en mikrosekund eller två, innan den kavlar ihop sig, eller blir ett med den smältande nylonplasten i västen.

ÄR DET SÅ FÖRBANNAT SVÅRT ATT FATTA? :huvet

Är det för varmt, låt hojen stå och åk och bada istället.

Helvete...

Och jag blir så förbannad av alla som inte kan sköta sitt eget och skita i vad andra gör.
Är det för varmt ge fan i skinnstället och ta hojen och åk och bada.

Och jag blir så förbannad av alla som inte kan sköta sitt eget och skita i vad andra gör.
Är det för varmt ge fan i skinnstället och ta hojen och åk och bada.

Fruktat oväntat att just ett ungt kepsmongo skulle kommentera. :D Fruktat. :rofl

Jag har inga problem med att folk kör nude, eller i skinnstringen med nitarna inåt, det jag missade att förtydliga var - om du måste köra utan vettiga skydd, ge fan i att fråga på SH om det är ett bra/säkert/vettigt alternativ för elfte gången på raken sedan värmeböljan startade, och ge FAN i att sedan ogga ur när du får svar du inte vill ha.

Man blir förbannad.

Just nu är jag förbannad på unga grabbar som inte tänker längre än deras lilla skinnspik räcker. :D

Last edited:
Om man är kamelryttare så... :D

Tyvärr gäller det även alla AIK:are, Bajen-fans och andra tölpar som använder sport som ursäkt att få slåss.
Tycker de kan börja med K1 själva så går inte deras skit ut över andra. Men de förstår väl att de skulle få tokspö direkt.:D

Därför att kondensorn på bilen är spräckt, korden är framme på framdäcken och bromsskivorna fram är skitslut vilken sekund som helst. Dessutom snedsliter den fan så jag måste göra en hjulinställning.
Auspuffet läcker som ett såll dessutom.

Jag vill inte lägga ut så mycket pengar på en gång :4skrika

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma