Idag är jag förbannad därför att...

För att några dumma jävla idiotjävlar stulit polarens hoj 4 dagar innan Norgesemestern jag sett fram emot sen förra sommaren!!!!!!! :gnissla:gnissla:gnissla

Så jävla ledsen och besviken men mest av allt FÖRBANNAD!!!!!!!!

Äckligt hett och kvalmigt i Göteborg i eftermiddags, också inne på Coop Stormarknad där jag handlade lite mat.

Flera gånger möter jag ett shoppande par; han högrest i ljusa, luftiga sommarkläder, en tvååring på armen och talibanskägg - hon tunn, max 1,55 lång i svart heltäckande klädsel med 2 cm siktspringa framför ögonen och en ettåring i barnkärran som hon också lastar matvaror i.

Vid kassorna träffas vi igen. Hon ställer sig vid kassan bredvid och lastar av, betalar, och packar igen - allt ackompanjerat av ettåringen som skriker trots att hon försöker trösta barnet mellan varven. Han gjorde inte ens en halvhalt, marscherade bara rätt förbi kassan och försvann.

Hur fan kan man behandla sin kvinna så?

Äckligt hett och kvalmigt i Göteborg i eftermiddags, också inne på Coop Stormarknad där jag handlade lite mat.

Flera gånger möter jag ett shoppande par; han högrest i ljusa, luftiga sommarkläder, en tvååring på armen och talibanskägg - hon tunn, max 1,55 lång i svart heltäckande klädsel med 2 cm siktspringa framför ögonen och en ettåring i barnkärran som hon också lastar matvaror i.

Vid kassorna träffas vi igen. Hon ställer sig vid kassan bredvid och lastar av, betalar, och packar igen - allt ackompanjerat av ettåringen som skriker trots att hon försöker trösta barnet mellan varven. Han gjorde inte ens en halvhalt, marscherade bara rätt förbi kassan och försvann.

Hur fan kan man behandla sin kvinna så?

Så ser det ut när vi handlar också.
Fast tvärt om.

En jävla brud tror att jag är kung på nånting som jag aldrig har gjort innan, och inte fan blir det bättre när man försöker argumentera! :mad:

"Vad har du gjort i sommar då?"
"Jag har byggt en veranda"
"Så du är snickare!"
"Ne-"
"Vadbradåkanduhjälpamigsmällauppgaragetochsommarstugan"
"Men jag kan inge-"
"Jagringerdigpåmåndag"
"Men..."

:hihi

En polis hotade med att sy in mig för "Förargelseväckande utseende" i min ungdom, han gjorde det dock med glimten i ögat och ett rått garv...

Så det har verkligen hänt alltså?
Många brukar ju skoja och säga så, om sig själv eller till nån polare.
Åfan. Tur man hänger på SH så man får veta saker. :lol

Fick hem hoj kylaren fråns svetsning efter 3 veckor, läcker fortfarande, man blir förbannad! :huvet

Allt för mycket sesång är borta redan, och jag har liksom inte råd med en ny kylare! :(

Så det har verkligen hänt alltså?
Många brukar ju skoja och säga så, om sig själv eller till nån polare.
Åfan. Tur man hänger på SH så man får veta saker. :lol

Det händer nog rätt ofta att dom drar det skämtet, men bara då dom är säker på att det landar rätt...

Nuförtiden anmäls ju sånt som tjänstefel av folk som vill tjäna en slant på att bli "kränkta".

Blev hon besviken när du inte hittade G-punkten :näsblod

Maha!
Det hela utspelade sig med hjälp av det internetbaserade chatprogrammet (inte icq). Alltså var det inget doppande : (

"Vad har du gjort i sommar då?"
"Jag har byggt en veranda"
"Så du är snickare!"
"Ne-"
"Vadbradåkanduhjälpamigsmällauppgaragetochsommarstugan"
"Men jag kan inge-"
"Jagringerdigpåmåndag"
"Men..."

:hihi

Vi håller ju på med plattan till garaget nu, så man får vara på sing vakt :skrämd

Last edited:
Sitter och letar försäkring... Räknar på vad som blir billigast, avställningsbar eller inte.
Vilken j*vla djungel. :huvet

Någon som kan säga mig vilka veckor/helger det kommer vara snötäcke i norduppland i vinter. :va

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT