Idag är jag förbannad därför att...

XXXXX

Ett hjul i taget...
Gick med
19 Sep 2003
Ort
Småland
Hoj
R1100S o R1200GS
Väder??!!

:arsele Väder.. arrghhh
Jag är skitförbannad för att alla satans metrologer lovade att det skulle bli typ 15+ grader idag.
MEN! Det vara bara ca 10 grader så jag har lidit alla helvetes kval under dagens 30 mils runda. :gnissla
 

Bullen77

Det är inte fullt förän det rinner över
Gick med
4 Dec 2008
Ort
I en kåk på Västkusten
Hoj
Ny investeringar på g
Idag är jag så fucking förbannad för jag VILL verkligen ut o åka, skulle egentligen jobba extra men har inte hört ett skit av den jäveln så jag sitter här och är sur som en citron. jag har inte planerat in något roligt alls i helgfan bara för att jag skulle jobba.... Vill ut o sortera tankarna, men hojfan är hos doktorn.

Trasiga motorcyklar och extrajobb som försvinner borde dö!
Jag ska sparka på båda när jag ser dem!!!!1!!!
Jävla skitbajs från helvetet!!
OCH som om inte det vore nog så har jag fått andra dåliga nyheter idag och det börjar bli kallt ute så det är ingen idé att gå ut i solen för nu är det vintertemperatur igen.
"fulaste svordomarna du kan komma på"
skit o pisspåse helt enkelt.

hoppas nån har det värre än mig annars blir jag inte glad igen....
skit på er allihopa och hoppas ni blir magsjuka.




:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl
 

Dominator-Rocks

Guest
:arsele Väder.. arrghhh
Jag är skitförbannad för att alla satans metrologer lovade att det skulle bli typ 15+ grader idag.
MEN! Det vara bara ca 10 grader så jag har lidit alla helvetes kval under dagens 30 mils runda. :gnissla

Här i i Östergötland har det varit grymt varmt :rödbränd :blah
 

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Ort
home is whare i duschrunkar
Hoj
gixxah sevenfifteh
Idag sa jag åt grannen att han får säga till sina ungar att sluta rycka i dörrhandtaget mitt. Jag uttryckte mig lite plumpt kanske men gubbfan blev bitter som satan. Han sa att dom var barn, ungefär som om det inte går att påverka( aka uppfostra) dom.

Så idag är jag förbannad för att jag är en surgubbe som klagar på barn. :mad:




Edit: Jag blir oxo förbannad så fort jag ser programnamnet "ballar av stål". En balle är och kommer alltid att vara en pillesnorre för mig och inte fan har man fler än en! Skitprogram dessutom! :mad:
 
Last edited:

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
:arsele Väder.. arrghhh
Jag är skitförbannad för att alla satans metrologer lovade att det skulle bli typ 15+ grader idag.
MEN! Det vara bara ca 10 grader så jag har lidit alla helvetes kval under dagens 30 mils runda. :gnissla

Det är bara 10 grader här med nu. Man blir förbannad!!!11½ :mad: :mad:




Flytta norrut. 22 grader här idag!
 

m4ng4n

Retar alltid någon!
Gick med
1 Sep 2008
Ort
Skåneland
Hoj
XT 660 X Adventure edition
Idag sa jag åt grannen att han får säga till sina ungar att sluta rycka i dörrhandtaget mitt. Jag uttryckte mig lite plumpt kanske men gubbfan blev bitter som satan. Han sa att dom var barn, ungefär som om det inte går att påverka( aka uppfostra) dom.

Så idag är jag förbannad för att jag är en surgubbe som klagar på barn. :mad:




Edit: Jag blir oxo förbannad så fort jag ser programnamnet "ballar av stål". En balle är och kommer alltid att vara en pillesnorre för mig och inte fan har man fler än en! Skitprogram dessutom! :mad:

Dialektalt är ballarna = kulorna fram i hela Sverige utom i Skåne där det rör sig om rövvaballarna! Så tagga ner! :hihi

För övrigt är jag förbannad på att festen är slut för tidigt och att Svensson kör så jävla sakta när jag drar på med stånkan i HBG centrum!:banana
 

Totten

just do it
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Trelleborg
Hoj
Versys 650-08
Gick hem från krogen inatt, möter tre idioter i 18år åldern. två uppehåller mig medan tjej tar min canon ur tröjfickan... trodde nog att jag var aspackad men NÄ!!! springer efter den lille jävlen och tar tillbaka kamera och säger till dom att kommer ni nära ska jag sparka ner er alla.

sedan fick min bättre hälft lugna mig när jag kom hem och tog mitt hemma gjorda baseball pinne som jag skulle ner och köra upp den i röven på alla....:smasha

HAT nivån är hög idag:finger

Ha det gött
mvh totte
 

Dr.Bike

Guest
Idag är jag förbannad på alla djävlar som särskriver sönder språket så att jag inte förstår vad de vill...
Det är så in-i-helvete svinjobbigt att läsa särskriven svenska. (faktiskt!)

Vad håller ni på med i skolan? Knarkar ni bara? GHB? Extacy? LSD?
Varför är det svårt att fatta, att ALLA (ja ALLA!) svenska ord som uttalas som ETT ord oxå ska skrivas ihop som ETT ord?

Varför är det svårt?

Och så har vi alla som skriver HOJJEN, istället för det som det heter: Hojen.

:huvet
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Jag skulle tro att sportbike tyckte det var onödigt att låta tråden ligga kvar eftersom de fått hjälp och tråden inte behövdes längre.

Tipsen kan ju faktiskt hjälpa någon annan som läser tråden senare och som är i samma situaion. Okej stäng den men varför ta bort den helt.

Har sagt det förut och det står jag för, sh var bättre förr.
 
Last edited:

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Idag är jag förbannad på alla djävlar som särskriver sönder språket så att jag inte förstår vad de vill...
Det är så in-i-helvete svinjobbigt att läsa särskriven svenska. (faktiskt!)

Vad håller ni på med i skolan? Knarkar ni bara? GHB? Extacy? LSD?
Varför är det svårt att fatta, att ALLA (ja ALLA!) svenska ord som uttalas som ETT ord oxå ska skrivas ihop som ETT ord?

Varför är det svårt?

Och så har vi alla som skriver HOJJEN, istället för det som det heter: Hojen.

:huvet

Men de har ju dyslexi... :rolleyes:
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top