Idag är jag förbannad därför att...

ALLT suger, PRECIS ALLT. Är förbannad på ALLT. HATA vädret....HATA ALLT. God fucking damn it vad förbannad jag är. :huvet :huvet :huvet :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika

snö :mad:
sol :)
sol :)

Sådär håller det på hela tiden här. :mad:

För fan...om vädret kunde bestämma sig för SOL!!!

You lucky bastard (se Python) - här är det samma-lika, men med inslag av hagel, ackompanjerat av stormvindar.

Global uppvärmning...näste miljötaliban som hejdar mig på stan och vill tjöta i ämnet åker på en propp. :mad:

/J

Jag har fått in något skit under nageln så det är inflammerat och jävligt ömt och svullet :mad: Till råga på allt så är jag ledig från jobbet större delen av veckan och ska jobba i stugan istället, då passar det sig inte med en utvecklingsstörd tumme :3freak

Jag har fått in något skit under nageln så det är inflammerat och jävligt ömt och svullet :mad: Till råga på allt så är jag ledig från jobbet större delen av veckan och ska jobba i stugan istället, då passar det sig inte med en utvecklingsstörd tumme :3freak
Hur går de med stugan, börjar den bli klar? :)

Vakna och tittar ut.
Nästan 1 dm snö har det kommit och det snöar som faaaaan fortfarande.
:mad: :mad:
Snart dax att flytta till andra sidan av planeten.

Dryga 2dec snö :mad: Dessutom så ringde mobilalarmet i morse kl 06:00 och jag kunde inte somna om :huvet :huvet

Kanske inte platsar i tråden riktigt men idag är jag ledsen och besviken därför att jag råkade parka på fel ställe och fick 900kr i böter, det var en dyr lunch, hata innerstan..

Prutt.
Så lät det när jag öppnade kranen i köket,inget vatten.
Knallade ner i porten för att ringa larmtjänst,fick tag i en dam som undrade vad som hänt.
-Inget vatten,fiCksa !!!
Ok,var bor du,portkod osv,knallade ut på gatan och fick i samma sekund syn på vattensnubbarna som lojt ställde ut koner runt en vattenläcka mitt i gatan,vattnet vräkte ut ur asfalten,som en geiser typ.
-Va faan glor du på,sa den ena av dom högavlönade jourarbetarna ?
-Skit i det du,fiCksa läckan så jag får kaffe,svarade jag.

Sen vare läge att dra :)

Prutt.
Så lät det när jag öppnade kranen i köket,inget vatten.
Knallade ner i porten för att ringa larmtjänst,fick tag i en dam som undrade vad som hänt.
-Inget vatten,fiCksa !!!
Ok,var bor du,portkod osv,knallade ut på gatan och fick i samma sekund syn på vattensnubbarna som lojt ställde ut koner runt en vattenläcka mitt i gatan,vattnet vräkte ut ur asfalten,som en geiser typ.
-Va faan glor du på,sa den ena av dom högavlönade jourarbetarna ?
-Skit i det du,fiCksa läckan så jag får kaffe,svarade jag.

Sen vare läge att dra :)

:hihi :tummenupp

Jag fick till en idiot vurpa i 50 km/h pga väggrus, skrota all plast på högersida samt toppkåpan :(

Lack på alla bilist idioter som ligger en i röven och tror dem kan bromsa snabbare än mig om det skulle behövas....

Efter att ha sett nån idiot på ett skitprogram på 5:an där de blir utfrågade av Pontus Gårdinger och ska svara sant på alla frågor eller så åker de ut eller nåt sånt skit.
Nåt litet jävla nazist-pucko som såg ut att ha en lika intelligent flickvän och polare. De hade garanterat en kamphund eller två :mad:

Nåt litet jävla nazist-pucko som såg ut att ha en lika intelligent flickvän och polare. De hade garanterat en kamphund eller två :mad:

Han drömde ju dessutom om att ligga med sin egen morsa. :3freak

Jag är förbannad för att nån jävel har ställt en dörrkarm mitt i hålet i väggen. Utan karmen hade jag klarat lilltån :mad:

Efter att ha sett nån idiot på ett skitprogram på 5:an där de blir utfrågade av Pontus Gårdinger och ska svara sant på alla frågor eller så åker de ut eller nåt sånt skit.

Blev också sur på den, white trash morsan som kom efter va inte mycket bättre :3freak

Piss.
En vecka gammal bil,och vad händer?
En kvinnlig Sune Mangs med en gammal sur Opel Corsa med skeva Biltema-kapslar och pratandes i mobilen tränger sig emellan på E4:an i vänsterfilen och skickar ut en femkilos stenbumling mitt i doran.
Hata !!!!!!

Nyheter
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...