Idag är jag förbannad därför att...

...någon av mina grannar fick för sig att en annan grannes katt var jobbig och sköt!!! Bor i ett tämligen barn-befolkat område och gubben/gumman skjuter katt-fan någongång mellan 10-12, helt otroligt...
Så nu måste jag hålla ögat öppet efter mordiska 80+are med .22 kalibers fågelplockare på går'n.

dom sköt katten? bara så där? nej men man blir ju förbannad >.<

Inte alls, han har ju rätt. Precis som du.

Alla har rätt och alla blir glada !

Vad ska vi nu bli sura på?

Jag vet, folk som TROR dom vet gör mig sur, eller tycker jag det är roande ?

Kan inte bestämma mig.......det gör mig sur.:mad: :D

Last edited:
Alla har rätt och alla blir glada !

Vad ska vi nu bli sura på?

Jag vet, folk som TROR dom vet gör mig sur, eller tycker jag det är roande ?

Kan inte bestämma mig.......det gör mig sur.:mad: :D

Din signatur gör mig jävligt förbannad! :mad: :4skrika

:arsele me love u long time:arsele

visst svider sanningen...:D :pannkyss

Nejdå, sanningen hade inte svidit alls.

Jag ogillade inte din signatur för att jag tog åt mig, jag tvivlar inte en sekund på min körförmåga, utan jag gillar den inte eftersom den är arrogant och irrelevant.

Ingen av tjejerna jag känner har krockat en bil, vilket måånga av de killar jag känner har gjort. Trots att de inte hade ölat.

Jag ogillade inte din signatur för att jag tog åt mig, jag tvivlar inte en sekund på min körförmåga, utan jag gillar den inte eftersom den är arrogant och irrelevant.

Ingen av tjejerna jag känner har krockat en bil, vilket måånga av de killar jag känner har gjort. Trots att de inte hade ölat.

Är din körförmåga arrogant och irrelevant ?
Det blev som med ölen, massa kackel som förvirrar.

Själv vill jag gärna åka istället för att köra !

Är din körförmåga arrogant och irrelevant ?
Det blev som med ölen, massa kackel som förvirrar.

Själv vill jag gärna åka istället för att köra !

Eller så är det bara så att du inte förstår dig på hur man läser en mening med hjälp av skiljetecken.

Och du gör helt rätt i att åka istället för att köra. Kul att vi är överrens om det iallafall. :tummenupp

Jag är förbannad eftersom det gick skitdåligt att spela hockey idag. :bambi

Nu ska jag tröstäta chips och kolla på gamla avsnitt av Entourage!

Det kan ju bero på att killarna kör 35 ggr så mycket. Dessutom har sannolikt plåtskadorna resulterat i erfarenhet, som gör att man inte panikbromsar och kör åt helvete om bakänden på bilen glider två cm i sidled.

Eller så är det bara så att du inte förstår dig på hur man läser en mening med hjälp av skiljetecken.

Och du gör helt rätt i att åka istället för att köra. Kul att vi är överrens om det iallafall. :tummenupp

vi ska inte vara överrens, här ska vi vara förbannade !

Jag är förbannad för att hela kvällarna försvinner till ingenting!

Varför går fritiden mycket snabbare än jobbtiden?

Cheyor kör som höns.
Killar också.
Dock bättre än mig.
Avskaffa trafiken.

Det kan ju bero på att killarna kör 35 ggr så mycket. Dessutom har sannolikt plåtskadorna resulterat i erfarenhet, som gör att man inte panikbromsar och kör åt helvete om bakänden på bilen glider två cm i sidled.

Oj..! Hur kan du veta hur mycket mina kompisar kör och hur de reagerar? Känner vi varandra utan att jag vet om det? :confused:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman