Idag är jag förbannad därför att...

NYSS KOM EN UNGDJÄVUL OCH PLINGADE PÅ DÖRRHELVETET OCH FRÅGADE OM JAG VILLE KÖPA JULTIDNINGAR?!?!?!?
HAAAAAAAAATA!!! DET ÄR FÖR I HELVETE SKITLÅNGT KVAR TILL JUL!!!! :huvet

NYSS KOM EN UNGDJÄVUL OCH PLINGADE PÅ DÖRRHELVETET OCH FRÅGADE OM JAG VILLE KÖPA JULTIDNINGAR?!?!?!?
HAAAAAAAAATA!!! DET ÄR FÖR I HELVETE SKITLÅNGT KVAR TILL JUL!!!! :huvet

Det är väll inget och bli förbannad över, det var två små kids här hos mig igår me´och försökte kränga blaskor.

Jag avböjde vänligt men bestämt, då såg dom ut såhär :( då stack jag åt dem varsin femkrona då såg dom ut såhär :)

:gnissla Hoppas dom inte berättar för alla i skolan/klassen nu :huvet Skulle nog hotat med lite stryk om dom berättar för någon :va

Det är väll inget och bli förbannad över, det var två små kids här hos mig igår me´och försökte kränga blaskor.

Jag avböjde vänligt men bestämt, då såg dom ut såhär :( då stack jag åt dem varsin femkrona då såg dom ut såhär :)

:gnissla Hoppas dom inte berättar för alla i skolan/klassen nu :huvet Skulle nog hotat med lite stryk om dom berättar för någon :va

Du hade ju kunnat prova att muta dem, att inte berätta, med en femkrona till. :)

Vem tror ni var här precis och ringde på dörren?

:nicka mycket riktigt Jultidningsförsäljare :nicka

:brinnerup

MOHAHAHAHA!
:eeeevil grin... :D

Du är såååå körd nu.... Dom kommer att sprigna som en galning hos dig...
Fast han fick en sak av mig med... Truppmina 12... :yoparty

"Farbror DR gav oss varsin femma och skulle ge oss stryk om vi tjallade för någon."
Låter suspekt.

Därför att jag har tvättdag och en 86-årig norsk gammal dam har kört en MATTA i tvättmaskinen, trots att man INTE får tvätta MATTOR i maskinerna.

Nu har jag en hel omgång tvättade t-shirts som helt ofrivilligt begåvats med microskåpiskt litet orange badrumsmatteludd!

Man blir FÖRBANNAD! Fy f*n för Norge! :mad:

Därför att jag har tvättdag och en 86-årig norsk gammal dam har kört en MATTA i tvättmaskinen, trots att man INTE får tvätta MATTOR i maskinerna.

Nu har jag en hel omgång tvättade t-shirts som helt ofrivilligt begåvats med microskåpiskt litet orange badrumsmatteludd!

Skaffa egen tvättmaskin, snål-Ove.

Såååja lugna sig och lystna på lite körsång!
http://www.youtube.com/watch?v=u2v53KV00B4
[YOUTUBE-ID]u2v53KV00B4[/YOUTUBE-ID]

För att jag betalade massa fakturor/räkningar alldeles nyss och insåg att jag kunde ha köpt en Ducati för de pengarna :mad: Fast då hade jag förvisso haft Kron-olle i hasorna om en månad eller två men det är ju en annan saga...
Tur att sommaren är över, annars hade jag varit än mer arg.

Insomnia :mad:

Drabbar mig rätt så sällan, men helvete vad jobbigt det är när den slår till.

I natt var det dags somna runt kl 6 i morse och vaknade kl 07:30 :(

Är så trött att jag inte ens orkar bli förbannad.

Idag får det bli koffein tabletter :nicka

:död

Att den nya båten jag ska jobba på har fått ett bättre kontrakt i Indien, så nu blev Brasilien som först var bestämt struket :mad:

Blir förbannad för att min jefla förkylning nu har fått sällskap av öroninflammation... Kan inte sova eftersom det gör så ont...:huvet :död :tummenner :sjuk :mad:

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti