Idag är jag förbannad därför att...

Tog 8-10 foton med mobilen på jobbarkompisens prostockhoj.
När jag skulle föra över dom till laptopen,så la cp-datorn in 284 bilder i telefonen istället.
Kvällen e räddad :suck

Jag är förbannad på alla klåpare som inte är kompetenta nog till att öppna en bildörr, UTAN att sopa in den i bilen som står bredvid. Läs MIN dörr....på BÅDA sidorna :mad:

KLANTARSLEN från Helvetet!! :4skrika

Jag är förbannad på alla klåpare som inte är kompetenta nog till att öppna en bildörr, UTAN att sopa in den i bilen som står bredvid. Läs MIN dörr....på BÅDA sidorna :mad:

Inga problem, parkera mitt över två rutor. En p-bot är billigt jämfört med plåtjobb och omlack.

Asså..förlåt men... :rofl..:feltrådjavet

Eller inte? För vem fan vill ha 284 bilder, I telefonen??? :D

Inga problem, parkera mitt över två rutor. En p-bot är billigt jämfört med plåtjobb och omlack.

Sant!! Nu får det vara nog....nu är det KRIG mot både bilisterna i Uppsala & P-Lisorna. Nu ska det dubbelparkas, tvistas & skällas...... :mad:

Last edited:
Sant!! Nu får det vara nog....nu är det KRIG mot både bilisterna i Uppsala & P-Lisorna. Nu ska det dubbelparkas, tvistas & skällas...... :mad:
Framförallt är det krig mot föräldrar som inte kan lära sina ungjävlar att inte dunka upp bildörren.

Det mest klassiska är när man ser en kärringjävel lite nonchalant kontrollera om ungjävelns dörruppslagning resulterat i något. "Nej, det blev inget", säger suggan.
För den som har synen i behåll syns dock både bulan i dörren och färgmärket som inte går att polera bort.

Framförallt är det krig mot föräldrar som inte kan lära sina ungjävlar att inte dunka upp bildörren.

Håller med till hälften, det är upp till föräldrarna att se till att det inte blir några skador på andras bilar, lägga över det ansvaret på exvis en 3 åring är lite väl tufft tycker jag.

Alla som har barn borde "barnspärra" dörrarna (görs enkelt med en liten "switch") och därmed försvinner riskerna helt för skador på andras bilar vid urstigning! (Pappa/mamma måste öppna utifrån)

Och vid påstigning ligger det i förälderns ansvar att öppna och hålla i dörren när barnen klättrar in.

Håller med till hälften, det är upp till föräldrarna att se till att det inte blir några skador på andras bilar, lägga över det ansvaret på exvis en 3 åring är lite väl tufft tycker jag.

Alla som har barn borde "barnspärra" dörrarna (görs enkelt med en liten "switch") och därmed försvinner riskerna helt för skador på andras bilar vid urstigning! (Pappa/mamma måste öppna utifrån)

Och vid påstigning ligger det i förälderns ansvar att öppna och hålla i dörren när barnen klättrar in.

Ungar? Dom har man väl i bagaget? :va

Var glad du inte bor på lidingö.. Här ute är andras bilar till för att avgöra när dörren är öppen, känns som att man har en ny buckla varje dag :huvet

Eller inte? För vem fan vill ha 284 bilder, I telefonen??? :D

Sedan jag har slutat bitcha om lapplisor på nätet har jag slutat få böter :yoparty
att jag sedan har fixat en phet garageplats mitt i stan kan ju inte ha ngt med saken att göra...väl? ;)

Jag är förbannad därför att jag köpte min första hoj idag och den gick sönder när vi hade 1km hem.FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

:huvet Lite sur på grannen som känner att han har rätten att parkera in på halva min ruta. Detta resulterade i att jag på nå sätt lyckades bryta av knoppen på bromshandtaget :(

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing